دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

در شب یک‌شنبه ۳۰ می ۲۰۱۰، نیروهای دریایی رژیم اسرائیل در حرکتی ضدانسانی کشتی حامل کمک‌های انسان‌دوستانه به نوار محصور غزه را محاصره و به آن حمله کردند. اسرائیلی‌ها بر روی عرشه‌ی بزرگ‌ترین کشتی این ناوگان مرمره یعنی Mavi Marmara به روی مسافران غیرنظامی آتش گشودند و حداقل ۹ نفر را به قتل رساندند و ده‌ها نفر را زخمی کردند. در این میان رژیم اسرائیل با تلاش‌های واهی در صدد تطهیر چهره‌ی خود برآمد. انتشار ویدئوها و تصاویر جعلی درباره‌ی این واقعه، بخشی از کوشش بیهوده‌ی این رژیم برای فریب افکار عمومی بود که با شکست روبرو شد.

اما Iara Lee یکی از اعضای جمعیت «فرهنگ مقاومت» (Cultures of Resistance) که یک شبکه‌ی فرهنگی از فعالان عدالت‌طلب است، برای اولین‌بار فیلمی ویرایش‌نشده از این جنایت را منتشر کرده است. او که یک زن برزیلی با اصلیت کره‌ای است، یکی از مسافران این کشتی بود که قصد ساخت فیلم مستندی درباره‌ی این سفر عدالت‌طلبانه داشت و از این حادثه جان سالم به‌در برده است. او هم‌اکنون به موطن خود بازگشته است. این فیلم علی‌رغم همه‌ی تلاش رژیم اسرائیل برای محو کلیه‌ی تصاویر ضبط‌شده از سوی مسافران کشتی‌ها، حفظ شده است. او در گزارشی که با عنوان «آن‌چه بر ما در غزه گذشت» در San Fransisco Chronicle منتشر شد نوشت: “اسرائیلی‌ها تمامی تجهیزات تصویربرداری و نوارهای فیلم من را ضبط کردند. اما این تصاویر بر روی یک کارت حافظه ذخیره شده بودند که خوشبختانه توانستم از دسترس آن‌ها پنهان کنم.”

فیلم ویرایش‌نشده‌ی حمله‌ی رژیم‌ صهیونیستی به ناوگان آزادی غزه

فیلم ویرایش‌نشده‌ی حمله‌ی رژیم‌ صهیونیستی به ناوگان آزادی غزه

برای اولین بار فیلم  ویرایش‌نشده‌ی حمله‌ی رژیم‌ صهیونیستی به ناوگان آزادی غزه با کیفیت بالا HD و حجم کمتر از منبع اصلی، با لینک مستفیم برای دانلود، در سایت مبین مدیا قرار گرفت.

مدت زمان: ۶۰ دقیقه

کیفیت: HD (عالی)

کاری از: جمعیت فرهنگ مقاومت

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

1964 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت