دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

مستند اسرار ۱۱ سپتامبر / Documentary 911 Mysteries: Demolitions / زیرنویس فارسی / لینک مستقیم دانلود فیلم

مستند اسرار ۱۱ سپتامبر، یکی از بهترین و قویترین مستندات راجع به حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ می باشد که به دور از هر گونه هیجانات و احساسات، با زبان علمی، نظرات کارشناسان خبره و تحلیل دیدنی ها و شنیدنی های شاهدان حادثه، به طور عمیق و ریشه ای حادثه را مورد کنکاش قرار داده و مدارک مستدلی دال بر اینکه این حادثه یک جنایت دولت آمریکا علیه مردم خودش بوده ارائه می دهد.

 

این مستند در سه قسمت ارائه شده که تا الان قسمت اول آن انتشار داده شده و قسمتهای دوم و سوم نیز در آینده تولید خواهد شد:

۱- تخریب ها: چگونه یک هواپیما، باعث فرو ریختن ساختمانهای ۱۱۰ طبقه ای با شبکه از تیرهای فولادی در ۱۰ ثانیه شده اند.

۲- هواپیما رباها و هواپیماها: اینکه چطور عرب های نامرئی، هواپیماها را می دزدند و با وجود این همه تکنولوژی پیشرفته راداری، هواپیما را به ساختمان پنتاگن می زنند. (در آینده ساخته خواهد شد)

۳- چه کسانی منفعت بردند: اینکه چطور در خواب عموم، یک امپراتوری در حال تولد است. اینکه چه کسانی پشت پرده ماجرا بودند. (در آینده ساخته خواهد شد)

مستند اسرار ۱۱ سپتامبر / Documentary 911 Mysteries: Demolitions / زیرنویس فارسیمستند اسرار ۱۱ سپتامبر / Documentary 911 Mysteries: Demolitions / زیرنویس فارسی

 

 

 

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

زیرنویس فارسی: گروه بیداری اندیشه

کیفیت: DVDRip (کیفیت بالا)«عالی. بهترین مستند راجع به ۱۱ سپتامبر»

David Ray Griffin، پروفسور بازنشسته فلسفه دین و الهیات، نویسنده کتاب مشهور «New Pearl Harbor». در این کتاب، Griffin مدارکی ارائه می دهد که ثابت می کند دولت بوش، در حادثه ۱۱ سپتامبر دست داشته است.

«هدیه ای بسیار مهم برای درک ۱۱ سپتامبر، در واقع بسیار عالی»

James H. Fetzer، فیلسوف و پروفسور آمریکایی مؤسس گروه پژوهشگران حقیقت ۱۱ سپتامبر.

«واکنش من به این مستند، Wow می باشد.»

Steven E. Jones، پروفسور و فیزیکدان آمریکایی که معتقد است برج های مرکز تجارت جهانی، با انهدام کنترل شده ویران شده است.

«کار عالی و با ارزشی بود برای مردم وطن پرست و نیز برای خود آمریکا»

Aaron Russo، تهیه کننده و فیلمساز آمریکایی و سازنده مستند Freedom to Fascism، فعال سیاسی و فعال در یافتن حقیقت ۱۱ سپتامبر.

مستند اسرار ۱۱ سپتامبر / Documentary 911 Mysteries: Demolitions / زیرنویس فارسیمستند اسرار ۱۱ سپتامبر / Documentary 911 Mysteries: Demolitions / زیرنویس فارسی

 

 

 

مستند اسرار ۱۱ سپتامبر، نقدی دقیق و موشکافانه و علمی بر داستان سرایی مقامات رسمی در مورد حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ می باشد. ۹۰ دقیقه آنالیز علمی و دقیق تخریب ساختمانها همراه با شهادت ها و گواهی های شاهدان حادثه.

ساختمانهای مرکز تجارت جهانی در عرض ۱۰ ثانیه متلاشی شدند. تیرهای فولادی طوری خم شدند انگار که سوپرمن اینکار را کرده باشد. آتشفشانی از خاکستر، آسمان را تاریک کرد. آیا سوخت یک هواپیما، می تواند چنین شاهکاری کند؟

 

مستند اسرار ۱۱ سپتامبر، آنچه را که رسانه های دولتی نتوانستند بگویند را ارائه می دهد. هیچ طرح و نقشه ای در کار نیست، هیچ اتهامی در کار نیست، فقط ارائه حقایق و «اسرار». مستند را ببینید و به آن فکر کنید. داستان مردمی چون ویلیام رودریگز که در طبقه بالای سرش صداهای عجیبی می شنید یا اسکات فاربز که او هم صداهای مشکوک را در ساختمان شنیده بود آن هم قبل از حادثه. چه کسانی در طبقات برج ها بودند و چه می کردند؟ داستان خود انفجار و چگونگی آن. اینکه چگونه چاشنی ها، تیرهای فولادی را برش دادند تا نوع ریزش ساختمان را کنترل کنند…

 

حین بررسی دقیق حقایق، این مستند نشان می دهد که چگونه داستان سرایی رسمی، نه تنها نتوانسته وقایع آن روز را درست توضیح دهد بلکه حتی حقایق علمی و فیزیک را نیز نقض کرده است. چگونه یک ساختمان ۱۱۰ طبقه ای، با سرعتی نزدیک به سقوط آزاد فرو می پاشد در حالیکه طبقات زیرین، بایستی سدی از بتون و فولاد را در مقابل این سقوط ایجاد کنند؟ چه بلایی سر ستونهای فولادی هسته مرکزی برجها که صدمه ای ندیدند، آمد؟ چطور ممکن است تا ماه ها بعد از حادثه، فولاد ذوب شده زیر آوار بسوزد و دود کند، در حالیکه آتش ناشی از سوخت هواپیما نمی تواند فولاد را ذوب کند؟ اینها سوالاتی است که حتی در گزارش کمیسیون ۹۱۱ نیز مطرح نشد.

 

راز دیگر، ساختمان مرکز تجارت جهانی ۷ می باشد. ساختمانی که دربردارنده دستگاه محرمانه دولت، وزارت دفاع، کمیته تبادلات ارزی و اوراق بهادار، دفتر اصلی آژانس مدیریت بحران و … بود. چطور ۷۰ بیلیون دلار کلاهبرداری شرکت برق کالیفرنیا در آوار، ناپدید شد؟ ساختمان ۷ نیز با سرعت نزدیک به سقوط آزاد فرو پاشید در حالیکه هواپیمایی به آن اصابت نکرده بود و تنها آسیبی جزئی دیده بود. چرا؟ چطور می توان داستان قطعی برق بی سابقه مرکز تجارت جهانی چند روز قبل از ۱۱ سپتامبر، خاموشی دوربین های امنیتی و جمع کردن سگهای بمب یاب، گرد و غباری که در روزهای قبل از حادثه، هر روز در دفاتر و اتاقها دیده میشد و حضور افرادی با روپوش و جعبه ابزار در حال سیمکشی اطراف ساختمان را توضیح داد؟ و …

اینها و بسیاری سوالات دیگر، مواردی است که روز به روز بیشتر مطرح می شود و توسط افراد شجاعی که رسانه های دولت، آنها را «افرادی با توهم توطئه» می نامند، در معرض عموم قرار می گیرند. اما شما بدون تعصب مستند را ببینید و آزادانه خود قضاوت کنید.

 

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۶۸۰*۷۲۰)
.::. دانلود نسخه با کیفیت متوسط .::.

 

 

 

(حجم کل:۱۵۰ MB )
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

4212 بازدید ۱ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. حمیدرضا گفت:

    خدا قوت

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت