دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

مستند بازی انگلیسی / لینک مستقیم دانلود

در این مستند به چگونگی شکل گیری رژیم صهیونیستی از طریق حامیان بزرگ آن از جمله بریتانیای کبیر و سپس ایالات متحده آمریکا اشاره می نماید. مستند با نمایش گوشه ای از رأی گیری مجمع عمومی سازمان ملل برای تقسیم فلسطین به دو بخش عربی و یهودی، شروع می شود. در ادامه به گام های اولیه سرشناس ترین یهودیان جهان در سال ۱۸۹۷ و در شهر بال سوئیس برای تشکیل یک وطن ملی به سرکردگی هرتزل و چند ثروتمند مشهور یهودی انگلیسی تبار اشاره کرده و پس از آن به نحوه حمایت بزرگترین حامی آنان یعنی بریتانیای کبیر (پیر استعمار) به صورت مفصل پرداخته می شود.

بریتانیای کبیر در کشورگشایی های خود با شوراندن اعراب منطقه بر دولت قدرتمند عثمانی توانستند این دولت را سرنگون کنند و کشور های منطقه عربی از جمله عراق، سوریه و لبنان و فلسطین را به زیر سلطه خود در آورند. و طی پیمان سایکس پیکو این مستعمرات کشور های عربی بین دو کشور انگلیس و فرانسه تقسیم گردید و تنها کشور فلسطین تحت حاکمیت دوگانه قرار گرفت که این امر با نارضایتی یهودیان صهیونیستی مواجه گردید، چونکه از قبل در توافقات اولیه یهودیان برای تشکیل وطن ملی، منطقه مورد نظر آنان جایی جز کشور فلسطین نبود. انگلیس که در خلال جنگ جهانی اول با کارشکنی های یهودیان صیونیستی علیه خود مواجه شده بود، به ناچار مجبور به قبول تقاضای یهودیان صهیونیستی برای تشکیل وطن ملی یهودیان در کشور فلسطین گردید و مقدمه چینی های این کار با حمایت دولت انگلیس و ثروتمندان یهودی چون روچیلد به مرور زمان شکل گرفت. پس از آن مهاجرت یهودیان سراسر جهان به کشور فلسطین برای تشکیل وطن ملی یهود آغاز گردید.

مدت زمان : ۳۸ دقیقه

تنظیم : صوت المنتظر (سید رفیع هاشمی)

این امر یعنی تشکیل وطن ملی یهود در کشور فلسطین با جلسه جامعه ملل در تاریخ ۲۲ ژوئیه ۱۹۲۲در ظاهر به صورت بین المللی قانونمند گردید و حاکمیت فلسطین با ۲ شرط زیر به کشور انگلیس واگذار گردید :

  • فراهم کردن مقدمات تشکیل وطن ملی یهود
  • فراهم کردن بستر مهاجرت یهودیان سراسر جهان برای انتقال به کشور فلسطین

بیانیه جامعه ملل ۱۹۲۲ با تشکیل آژانس یهود برای سازماندهی مهاجرت یهودیان به فلسطین و سازماندهی پلیس های یهودی در فلسطین برای سرکوب معترضان عربی محقق شد که بعدها به مرور زمان با اعتراض های گاه شدید اعراب بومی فلسطینی مواجه گردید که در یک مورد به انقلاب سال ۱۹۳۶ منجر گردید، اما این انقلاب با سرکوب گری های شدید یهودیان و با حمایت دولت بریتانیای کبیر، به سرانجام نرسید.

دولت بریتانیای کبیر از این پس برای حفظ منافع نفتی خود در کشور های مستعمره خود از جمله فلسطین و از سوی دیگر برای اقناع یهودیان صهیونیست یه سیاست محافظه کارانه در قبال هر دو (اعراب فلسطینی و یهودیان صهیونیست) به کار گرفت واز این پس به خاطر سیاست دولت بریتانیای کبیر، یهودیان صهیونیست اقدام به جلب حمایت یک حامی بزرگ و قدرتمند دیگر در خلال کنفرانس لندن نمودند تا در نهایت به حامی بلامنازعی چون ایالات متحده آمریکا دست پیدا کردند.
این گمانه زنی ها در خصوص حامی جدید یهودیان صهیونیست پس از جنگ جهانی دوم قوت بیشتری به خود گرفت و پس از اجلاس بالتیمور در نیویورک، حمایت رسمی ایالت متحده آمریکا از یهودیان صهیونیست بر همگان روشن شد. یهودیان صهیونیست این بار با حمایت آمریکا و با اعمال فشار بر انگلیس باعث شدند تا دولت بریتانیای کبیر نیروهای نظامی خود را از کشور فلسطین خارج کند و در نهایت نیز در رأی گیری مجمع عمومی سازمان ملل در سال ۱۹۴۷ با تلاش یهودیان صهیونیست، تقسیم فلسطین به دو بخش عربی و یهودی، با موافقت اکثریت نمایندگان کشورها مواجه گردید تا فلسطین به شیوه دموکراسی غربی!!! به دو قسمت نامساوی تقسیم شود و قسمت بزرگتر این کشور نیز از آن یهودیان صهیونیست اشغالگر گردد.

پی نوشت : این مستند به مناسبت روز ۱۴ می [۲۶ اردیبهشت]، روز تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی در سایت مبین مدیا قرار داده شده است.

در خبرها و دنیای مجازی :

تولد شوم

یوم نکبت؛ اعلام موجودیت شیطان

تاسیس اسرائیل؛ روز نکبت !

تکاپو برای رهایی قبلتین

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری

.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: mp4، ابعاد تصویر: ۲۴۰*۳۵۲)

(حجم کل:۸۲ MB )
لینک اصلی – لینک کمکی

.::. دانلود با کیفیت متوسط .::.
(فرمت: wmv، ابعاد تصویر: ۲۴۰*۳۲۰)

(حجم کل:۷۰.۹ MB )
لینک اصلیلینک کمکی

.::. دانلود نسخه مخصوص موبایل – ۳gp .::.

(حجم کل:۳۷ MB )
لینک اصلیلینک کمکی
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir
3777 بازدید ۳ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. کاظم گفت:

    سلام.این مبین مدیا درس نیس سرعت کمه یعنی تقریبا صفر.دانلود نمیشه

    • ya zahra 135 گفت:

      سلام بله فعلا اینجوریه بی زحمت اگه میشه فردا تست کن یا اگه عجله داری بگو تا روی سرور بزارم امشب دانلود کن

  2. کاظم گفت:

    نه داداش.فردا تست میکنم.واقعا ممنون.ادمو شرمنده میکنی.اگه کمکی ازدستم برمیاد بهم بگید تا کمکتون کنم.یا علی.خسته نباشید

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت