دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

مستند شکست هیمنه / لینک مستقیم دانلود

مستند غرور انگیز شکست هیمنه که به بررسی نحوه تجاوز، خلع سلاح، دستگیری، بازداشت و آزادسازی نظامیان متجاوز آمریکایی و انگلیسی در خرداد ماه سال ۸۲ و تیر ماه سال ۸۳ (۲۱ ژوئن ۲۰۰۴) می پردازد، به هنگام دستگیری ۸ کماندوی متجاوز نیروی دریایی انگلیس (نیروهای رویال مارینز، تفنگداران ویژه دریایی ملکه بریتانیا) در دهانه اروندرود (آبهای سرزمینی ایران) توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصویربرداری شده است. از آنجایی که رسانه‌ها و مسئولان کشورهای غربی بر روی شکست ناپذیری نیروهای « رویال مارینز » یا همان تفنگداران دریایی انگلیس تبلیغ فراوانی کرده بودند، پخش صحنه‌های خلع سلاح این نیروها در این مستند، شکست پذیری و ضعف نظامیان غربی و تسلیحات آنان را به نمایش گذاشته و بر ابهت ایران اسلامی افزوده است.

مستند شکست هیمنه / لینک مستقیم دانلودمستند شکست هیمنه / لینک مستقیم دانلود

 

 

 

 

 

 

مدت زمان : ۷۶ دقیقه (مستند شکست هیمنه) + ۵ دقیقه (کلیپ مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)

 

تهیه کننده و کارگردان : سهیل کریمی

زمان تولید : تیر و مرداد ۱۳۸۳

کاری از : موسسه فرهنگی هنری خلیج فارس

توزیع و انتشار : شرکت نرم افزاری آرمان

نکته جالب اینکه، علاوه بر اعترافات بازداشت شدگان و امضای اسناد از طرف کاردار وقت سفارت انگلیس (ماتیو گلد) مبنی بر ورود غیر مجاز به آبهای حاکمیتی ایران و عذر خواهی بابت این موضوع، مختصات ذخیره شده در موقعیت یابهای (GPS) بدست آمده از نیروهای انگلیسی، خود گواه بر ورود غیر قانونی و بدون مجوز و تجاوز به آبهای کشورمان میباشد. مساله ای که پس از چندی بعد از آزادی نظامیان متجاوز و استرداد آنها به کشورشان از طریق مرز هوایی (و به قول معروف رد شدن خرشان از پل)، توسط جف هون وزیر دفاع انگلیس، تکذیب شد و وی مرزبانان ایرانی را متهم به دستگیری و ربایش نیروهایش از آبهای داخلی عراق به ایران کرد!!!

از دیگر نکات جالب توجه، حضور و صحبت کوتاه حسین قدیانی با خبرنگار خارجی در این مستند، در هنگام حضور اعتراض آمیز مردمی به دلیل فراری دادن این کماندوهای نظامی در فرودگاه، توسط دولت وقت، است.

صحبت کوتاه حسین قدیانی با خبرنگار خارجی

 

 

این مستند، پیش از این در چندین دانشگاه کشور برای دانشجویان اکران شده است، اما هیچ وقت اجازه پخش آن از سیمای جمهوری اسلامی داده نشد. شورای عالی امنیت ملی و وزارت امور خارجه دولت پیشین نیز مخالف پخش این مستند بوده اند. پس از گذشت دو سال از تولید، مستند ” شکست هیمنه ” توسط موسسه نرم افزاری آرمان برای اولین بار به بازار عرضه شده و از طریق اینترنتی نیز به فروش می‌رسد. این مستند به همراه کلیپی در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گوشه ای از خدمات آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی از زمان تشکیل تاکنون، از سایت مبین مدیا قابل دریافت می باشد.

ساخت این فیلم تماما بر اساس یک تصادف شروع شده‌است. گروه تحقیق ما اواخر خرداد ماه سال ۸۳ جهت انجام مراحل پیش تولید برنامه‌ای در خصوص شمال خلیج فارس در این منطقه حاضر شده بود که ناخواسته درگیر موضوع دیگری می‌شود. این گروه ضمن کسب اجازه از قوای نظامی حاضر در منطقه و هماهنگی با دیگر عوامل ساخت فیلم در تهران و با همان تجهیزات غیرحرفه‌ای، اقدام به ضبط صحنه‌های اصلی می‌کند. از آنجایی که شخصیتهای شکل دهنده فیلم نیز از همان ابتدا متوجه غیر حرفه‌‌ای بودن موضوع می‌شوند، از ضبط تصاویر حالات و روحیاتشان ممانعت به عمل نیاورده، از مقابل دوربین کنار نمی‌روند. از دیگر سو با اتمام ماجرای پیش آمده، کلیه‌ی عوامل سازنده فیلم مصمم می‌شوند موضوع را از جوانب دیگر نیز بررسی نمایند که نتیجه آن دست یافتن به اطلاعاتی قابل توجه و عرضه به همه کسانی می‌شود که در طول ربع قرن پس از پیروزی انقلاب وقایع گوناگونی را شاهد بوده‌اند که حادث شدن آن بر ابهت اسلامی این سرزمین افزوده است.

در خبرها:

شکست هیمنه منتشر شد.

عدم پخش مستند شکست هیمنه از تلویزیون ایران؛ تمایل انگلیسی‌ها به خرید آن!

پارتیزان : وبلاگ سهیل کریمی

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری

.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: mp4، ابعاد تصویر: ۲۸۸*۳۵۲)

 

 

لینک اصلی قسمت ۲ – لینک کمکی قسمت ۲

لینک اصلی قسمت ۳ – لینک کمکی قسمت ۳

لینک اصلی قسمت ۴ – لینک کمکی قسمت ۴

.::. دانلود با کیفیت متوسط .::.
(فرمت: wmv، ابعاد تصویر: ۲۴۰*۳۲۰)

 

لینک اصلی قسمت ۲لینک کمکی قسمت ۲

.::. دانلود نسخه مخصوص موبایل – 3gp .::.

(حجم کل:۸۶.۱ MB )
لینک اصلیلینک کمکی

تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدودمنبع: MobinMedia.ir

 

734 بازدید ۳ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. نابود گر اسرائیل گفت:

    با سلام
    چرا لینک اصلی قسمت ۱ تا ۴ همشون یکین یک نوع فیلمن
    ؟؟؟؟؟؟؟

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت