دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

فیلم مستند مردی با آرزوهای دور برد / نگاهی متفاوت به زندگی شهید طهرانی مقدم / برنامه ثریا / لینک مستقیم دانلود

فیلم مستند مردی با آرزوهای دور برد که در آستانه دومین سالگرد شهادت دانشمند شهید حسن تهرانی مقدم پخش شد نمایی از پیشرفت موشکی ایران در شرایط تحریم‌های پیچیده و نقش این دانشمند در این پیشرفت را به نمایش گذاشت.  این مستند علاوه بر اینکه با نگاهی متفاوت به زندگی شهید طهرانی مقدم؛ پدر موشکی ایران پرداخته است، به بیان روند پیشرفت صنعت موشکی ایران و شبیه سازی پاسخ محکم جمهوری اسلای ایرن به حملات احتمالی اسراییل به ایران پرداخت.

در این مستند ضمن نمایش انیمیشن جذاب، یکی از سناریو های محتمل ایران را نشان داد و علاوه بر نمایش نقاط استراتژیک و حساس رژیم صهیونیستی به پوشالی بودن گنبد آهنین مورد ادعای این رژیم پرداخت.

همچنین در قسمتی از این مستند سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوایی هوافضای سپاه با بیان سوالاتی در مورد عدم حمله ی امریکا به دلایل ناتوانی آن پرداختند.

محسن مقصودی تهیه کننده برنامه تلویزیونی ثریا در توضیح این فیلم مستند عنوان کرد: برنامه ثریا قبل از این هم مستند بلندی تحت عنوان صعود ساخته بود که در ادامه همین موضوع از زوایای دیگری به موشک های ایران و تهدیدات رژیم صهیونیستی و توانمندی های موشکی ایران پرداختیم.
تهیه کننده برنامه ثریا اظهار داشت: در این مستند به بیان ناگفته‌هایی از فعالیت‌های ضد صهیونیستی این شهید بزرگوار و نیز عملکردشان در سال‌های پایانی زندگی پر ثمرشان پرداخته خواهد شده است.

مقصودی خاطرنشان کرد: این مستند، مستندی استثنایی در مورد سردار شهید طهرانی مقدم و توانمندی موشکی ایران است که طی این مستند با تعدادی از همرزمان از جمله سردار امیر حاجی زاده و خانواده بزرگوار این شهید به گفت‌وگو پرداختیم.

فیلم مستند مردی با آرزوهای دور برد / نگاهی متفاوت به زندگی شهید طهرانی مقدم

انتشار اختصاصی با کیفیت بالا از مبین مدیا

مدت زمان : ۵۱ دقیقه

کیفیت : TVRip (عالی)

پخش از : شبکه اول سیما (برنامه ثریا)

فیلم مستند مردی با آرزوهای دور برد / نگاهی متفاوت به زندگی شهید طهرانی مقدم

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

لینک کمکی اول

لینک کمکی دوم

دانلود برنامه ثریا ۱۳۹۲/۸/۱۲ – مردی با آرزوهای دوربرد ۵۱:۲۳
6246 بازدید ۴ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. صابرین گفت:

    برید جمع کنید با این سرور افتضاحتون… با سرعت سوسک هم دانلود نمیشه

  2. سید محمد علی گفت:

    سلام علی عبادالصالحین والمخلصین..یعنی الحق که حش قهرمانی..خدایا بحق الزینب درلحظات سال تحویل حش ما دربین الحرمین باشه اونجا حال کنه..الهی آمین

  3. الهه گفت:

    شما بی نظیرین!

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت