دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/18283/03.jpg

پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت اربعین شهادت شهید حسن طهرانی مقدم، مستند صوتی «ولکن‌الله رمی» را منتشر کرد.
این مستند صوتی به بررسی ویژگی‌ها و خاطراتی از شهید طهرانی مقدم از زبان برادر و مادر شهید می‌پردازد و همچنین بخش‌هایی از حضور رهبر انقلاب در منزل شهید را روایت می‌کند.
سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم و جمع دیگری از اعضای سازمان جهاد خودکفایی سپاه، بیست و یکم آبان‌ماه جاری در حادثه‌ای در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
این برنامه صوتی ۹ دقیقه‌ای شامل بیانات رهبر انقلاب و سخنانی از برادر و مادر شهید طهرانی مقدم است و با بخش‌هایی از یک سرود لبنانی به پایان می‌رسد. نام این مستند نیز از آیه‌ی شریفه‌ی «فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَکِنَّ اللّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللّهَ رَمَی وَلِیُبْلِیَ الْمُؤْمِنِینَ مِنْهُ بَلاء حَسَنًا إِنَّ اللّهَ سَمِیعٌ عَلِیمٌ؛ و شما آنان را نکشتید بلکه خدا آنان را کشت و چون [ریگ به سوی آنان] افکندی تو نیفکندی بلکه خدا افکند [آری خدا چنین کرد تا کافران را مغلوب کند] و بدین وسیله مؤمنان را به آزمایشی نیکو بیازماید قطعا خدا شنوای داناست» (انفال؛ ۱۷) برگرفته شده است.

 

 

دانلود

2478 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت