دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

سال ۶۵، که برو بروی آن شیخ بود، آقای بهاءالدینی گفتند که: «خیلی ها دارند برای ولایت تلاش می کنند. ولی ولایت منحصراً برای همین سید علی است».

پایگاه صالحات – حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان از اساتید حوزه و دانشگاه (مسجد دانشگاه صنعتی شریف- ۹ دی ۱۳۸۸)

مقام معظم رهبری به شدت متواضع هستند. بنده با یک عالَمه عارف و عالم گشته ام. اما آدم به این متواضعی تا حالا ندیده ام. که اگر متوجه بشود این نظر علمی که داده اشتباه است، جلوی سبیل تا سبیل آدم بدون اندک تأمل می گوید من اشتباه کردم. زیر همین بیت الله دارم می گویم من آدم این جوری تا حالا ندیده ام. دیگران بالاخره آدم را یک جوری می پیچانند. می گویند: بله مسأله چند تا حیث دارد! این حیث هم هست ولی من داشتم از آن حیثش می گفتم!!

چهار نفر فکر می کنند که مثلا در کهریزک که چند نفر را کشته اند، لابد این کشته الان!

شما بیخود می کنی یک همچنین فکری می کنی. اگر اینطوری است شما همه اعمال اشتباه حکومت علوی را به پای امیرالمؤمنین بنویس.

حضرت فریاد می زنند: به من می گویند تو جنگ و حکومت داری بلد نیستی، جوجه فکلی! من ۲۰ سالم نبود در همین جنگها بودم. حالا از ۶۰ گذشته ام. تو داری به من می گویی که حکومت داری بلد نیستی! «و لکن لا رأیَ لمن لا یُطاع» چه رأیی برای کسی است که اطاعت نمی شود؟

شما فکر می کنید که لابد یک عالَمه آدم در پستها وجود دارد و از کِشو در می آورند و می گویند این نه ، آن! خود امیرالمؤمنین بعضی از ولات و امرایی که اشتباه می کردند را عزل می کردند و بعضی را به فحش و فضاحت می کشیدند، اما ابقا می کردند. مثل کمیل که حضرت کلی توبیخش می کنند، اما بعدش ابقا شده است. این جوری نیست که فکر کنی هزار نفر را در کِشو دارد و این را بر می دارد و آن یکی را می گذارد! مگر می شود به همین راحتی از تجارب هفت هشت ساله فاکتور گرفت؟

عدالت در ولایت فقیه در سطح بالاست. خود حضرت آقا گفت: «اگر ولی فقیه گناه بکند، منعزل است». یعنی ساقط می شود از آن مقام. یعنی ایشان گناه هم نمی کند.

در سیستمی قرار گرفته ایم که همه به گردن امام زمان است. چرا به ما گفتی این ولی است؟ شما چرا سیستم ولایت را جاری کردید؟

شما به من بگو خون بده، خون می دهم. بگو جان بده، جان می دهم. گردن کی؟ گردن امام.

ولایت را همه می پذیرند. کسانی که ولایت آقا را نپذیرفتند و ولایت آقای فلانی را قبول کردند، آن ها هم جان دادند. گردن کی؟ گردن آقای فلانی. حالا می بینیم چه کسی جواب می دهد!؟ و در کدام سیستم می شود جواب داد!؟

آقای فلانی مردم را ریخت در خیابان. مردم هم کشته شدند. گردن کی؟ گردن آن آقا. این همه شهدا هم کشته شده اند. گردن کی؟ گردن امام. و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون.

آقا شوخی نیست. ولی فقیه باید مؤیَّد باشد. جایگاه نیابت امام زمان است. این سیستم یک گارانتی لازم دارد یا نه؟

این جمله را ما از آقای امجد شنیدیم که ایشان از آقای بهاءالدینی نقل کردند: سال ۶۵، که برو بروی آن شیخ بود،

آقای بهاءالدینی گفتند که: «خیلی ها دارند برای ولایت تلاش می کنند. ولی ولایت منحصراً برای همین سید علی است». آقای امجد می گفت آن موقع کسی باورش نمی شد.

می گویند از این بحث ها نکنید، دین مردم سالم بماند! از این عنصر محوری تر ما در دین داریم؟

برای همین است که از آن موقعی که حکومت اسلامی شروع شد، تمام دنیا فشارهایش شروع شد. عین همان جریانی که برای پیامبر درست شد. نظام های استکباری همین را نمی خواهند.

فایل صوتی در ادامه

منبع : سایت حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان – qasemian.ir

دانلود فایل صوتی : ۲.۴۳ مگابایت

3194 بازدید ۱ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. مجتبی کریمی پاشاکی گفت:

    دوستان سید عغلی خامنه ای فقط ولی فقیه در زمان غیب است و این غیبت برای دو نفر است ۱-عیسی بن مریم(طبق منابع اسلامی)۲- حضرت قائم مهدی است البته در منابعی آمده که مهدی خلیفه الله است و عدالت را بر پا می کند و حکومت اسلامی را بر پا می کند اینجا جای سؤال است که ولایت از آن کیست؟
    سید علی خامنه ای هر چه دارد از ائمه و احترام به والدین دارد حاج آقا قاسمیان زیاد از زیبایی نور تعریف نکن شاید این وسط زدند و منبع نور را باطل کردند نمونه در صدر اسلام چه بلایایی به امامان آوردند و خداوند حضرت مهدی را از دیدگان خارج کردند و نمونه ی دیگر عیسی بن مریم مؤمن دقت کنی می توانی بسیار راحت می توان از گناهان آخرالزمان در امان بمانی اگر بیشتر نشانه بدهم در فضای مجازی نرم افزار پرچم دار عشق را دانلود کن که امیدوارم کمکی به شما همچنین کمک شما به ما چون قدرت ادراک من ۱۹ ساله به اندازه شما نیست یاعلی به عشق حضرت مهدی باید داشته باشیم اتحادی

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت