دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

https://zahra-media.ir/wp-content/uploads/2016/12/nime-penhan-mah.jpg

لینک کمکی

 

ردیف

« نیمه پنهان ماه »

دانلود حجم (کیلو بایت)
۱ شهید عبادیان (قسمت اول) ۲,۹۴۹
۲ شهید عبادیان (قسمت دوم) ۴,۰۵۸
۳ شهید میثمی (قسمت اول) ۳,۲۵۴
۴ شهید میثمی (قسمت دوم) ۵,۳۴۰
۵ شهید باکری (قسمت اول) ۳,۵۱۶
۶ شهید باکری (قسمت دوم) ۳,۹۵۴
۷ شهید عسگری (قسمت اول) ۳,۸۰۸
۸ شهید عسگری (قسمت دوم) ۴,۷۲۰
۹ شهید رضوان خواه (قسمت اول) ۳,۵۳۰
۱۰ شهید رضوان خواه (قسمت دوم) ۳,۴۲۲
۱۱ شهید قجاوند (قسمت اول) ۳,۲۵۲
۱۲ شهید قجاوند (قسمت دوم) ۳,۲۶۳
کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید ایوب بلندی به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان «شهلا غیاثوند» از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران. “ایوب بلندی” از جمله مردانی است که همیشه درد و رنج را همراه خود می‌دید. اما قبل از آن با استقامت و صبر دست دوستی داده بود» (۲۹:۰۰)
۱۲′:۳۳”
۷۴۷۵
۸
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید مصطفی طالبی به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان «مژگان کشاورزیان» از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران» (۱۲:۳۳)
۱۲′:۳۳”
۳۷۹۱
۵
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید مصطفی طالبی به روایت همسرش) «وصیتنامه شهید» (۱۰:۱۵)
۱۰′:۱۵”
۲۹۲۰
۲
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید منوچهر مدق به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان “فرشته ملکی” از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران؛ شهید منوچهر مدق زیبا زندگی کرد و زیبا رفت. خب شهادت خوب است. شیرین است. اما چگونه شهید شدن هم شرط است. همان اول مثلا یک تیر خلاص بر مغز و تمام. یا سال های سال زجر بکشی و بعد تمام. خیلی سخت است. وحشتناک است. اما در همان وحشت آنچه درک می کنی و بر تو می افزاید حس کردن عظمت خداست» (۱۸:۵۱)
۱۸′:۵۱”
۶۵۱۳
۵
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید منوچهر مدق به روایت همسرش) «وصیت نامه شهید؛ برادران عزیزم! در انجام همه کارها اول خود پیش قدم باشید و بعد افراد خود و بسیجیان را پشت سر خود بخواهید. در استفاده از امکانات اول دیگران را مقدم بدانید و بعد خود استفاده کنید. خاطرات رزمندگان را به صورت کتاب حفظ کنید و بخوانید تا ببینید، بچه ها در زمان جنگ چه کردند. مسئول بودن و مسئولیت داشتن یعنی پایبندی به وظایف تا مرز شهادت» (۲۲:۴۵)
۲۲′:۴۵”
۱۲۱۳۲
۷
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهیدعباس بابایی به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان «ملیحه حکمت» از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران؛ عباس همیشه علاقه داشت تا گمنام باقی بماند. او از تشویق، شهرت و مقام سخت گریزان بود. شاید اگر کسی با او برخورد می کرد، خیلی زود به این ویژگی اش پی می برد» (۱۴:۵۸)
۱۴′:۵۸”
۵۸۷۲
۱۳
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید عباس بابایی به روایت همسرش) «وصیت نامه شهید؛ گوشه ای از وصایای آن شهید بزرگوار:همسرم ! راه خدا را انتخاب کن که جز این راه دیگری برای خوشبختی وجود ندارد ملیحه جان همانطوری که میدانی احترام مادر واجب است. اگر انسان کوچکترین ناراحتی داشته باشد اولین کسی که سخت ناراحت می شود مادر است که همیشه به فکر فرزند یعنی جگرگوشه اش می باشد» (۱۶:۵۱)
۱۶′:۵۱”
۳۹۶۶
۲
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید عباس دوران به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان «نرگس خاتون دلی روی فر» از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران؛ در زمان جنگ عباس دوران در پایگاه بوشهر بود، از او دعوت کردند تا به تهران برود ولی او قبول نکرد و به همدان رفت زیرا از پشت میز نشستن خوشش نمی آمد و دوست داشت همیشه در تکاپو و پرواز باشد. عباس دوران همیشه ساکت و محجوب بود و در میان هشت فرزند خانواده اش و حتی اقوام از محبوب ترین افراد بود» (۱۶:۱۳)
۱۶′:۱۳”
۴۳۰۸
۴
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید عباس دوران به روایت همسرش) «وصیت نامه شهید» (۲۰:۰۷)
۲۰′:۰۷”
۳۵۳۰
۰
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید علیرضا یاسینی به روایت همسرش) «آمد شیراز. نه برای مرخصی. یکی از هواپیماها را آورده بود برای تعمیر. چند ساعت هم آمد خانه. ازش پرسیدم :« علی ، چرا این‌طوری حرف می‌زنی؟ مثل این که دیگه حرفات رو نمی‌فهمم.» بغض کرد. گفت: « همه‌ی بچه‌ها رفتن مرخصی، می‌دونی یعنی چی؟ همه‌شون شهید شدن.»» (۱۴:۵۸)
۱۴′:۵۸”
۲۴۷۴
۳
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید علیرضا یاسینی به روایت همسرش) «وصیت نامه شهید؛ » (۱۶:۵۱)
۱۶′:۵۱”
۱۹۱۷
۲
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید جواد فکوری به روایت همسرش)«خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران؛ زیردست نواز بود. بعداز شهادتش فهمیدیم که سرپرستی۵.۶ خانواده را برعهده داشت. جواد از آشپز رستوران خواسته بود از همان غذایی که تیمسار و افسران می‌خورند به خانواده قبادی هم بدهند و خودش پول آن را حساب می‌کرد. البته هیچ وقت به من نمی‌گفت. یک روز خانم قبادی به منزل ما آمد و موضوع را به من گفت و تاکید کرد: می‌خواهم شما هم راضی باشید. گفتم: آنچه سرهنگ فکوری می‌کند مورد قبول و رضایت من است» (۱۶:۱۳)
۱۶′:۱۳”
۲۴۵۶
۲
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید شهید جواد فکوری به روایت همسرش) «وصیت نامه شهید» (۲۰:۰۷)
۲۰′:۰۷”
۲۸۴۷
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید عبادیان به روایت همسرش) «خاطرات خانم قدسی بهرامی، همسر شهید از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران به همراه وصیتنامه شان» (۱۲:۳۳)
۱۲′:۳۳”
۲۳۲۰
۱
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید عبادیان به روایت همسرش) «خاطرات خانم قدسی بهرامی، همسر شهید از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران به همراه وصیتنامه شان» (۱۷:۱۷)
۱۷′:۱۷”
۱۸۷۸
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید عبدالله میثمی به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران» (۱۳:۵۱)
۱۳′:۵۱”
۲۷۲۹
۱
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید عبدالله میثمی به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران» (۲۲:۴۵)
۲۲′:۴۵”
۳۱۰۴
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید حسن رضوان‌خواه به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان خانم زهرا محرمی از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران » (۱۵:۰۲)
۱۵′:۰۲”
۲۱۵۵
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید حسن رضوان‌خواه به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان خانم زهرا محرمی از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران » (۱۴:۳۴)
۱۴′:۳۴”
۱۸۱۴
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید مهدی باکری به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران» (۱۴:۵۸)
۱۶′:۵۱”
۴۱۶۱
۲
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید مهدی باکری به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران» (۱۶:۵۱)
۱۶′:۵۱”
۳۳۰۴
۲
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید محمد اصغری‌خواه به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان خانم سیده نساء هاشمیان، از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران» (۱۶:۱۳)
۱۶′:۱۳”
۱۶۲۳
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید محمد اصغری‌خواه به روایت همسرش) «خاطرات همسر و همدم گرامی‌شان خانم سیده نساء هاشمیان، از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران» (۲۰:۰۷)
۲۰′:۰۷”
۱۶۸۳
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید اصغر قجاوند به روایت همسرش) «آز لابلای خاطرات همسر شهید، از تواضع و فروتنی شهید که همسرش بعد از گذشت پنج سال زندگی مشترک، هنوز نمی دانست که او رزمنده است یا فرمانده. این خاطرات از قجاوندی می گوید که لباس های جنگی و بمب شیمیایی را خوب می شناخت و با گریه های همسر و فرزندانش و ماسک و عفونت ریه هایش به خوبی آشنا بود» (۱۳:۵۱)
۱۳′:۵۱”
۲۱۹۹
۳
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید اصغر قجاوند به روایت همسرش) «آز لابلای خاطرات همسر شهید، از تواضع و فروتنی شهید که همسرش بعد از گذشت پنج سال زندگی مشترک، هنوز نمی دانست که او رزمنده است یا فرمانده. این خاطرات از قجاوندی می گوید که لباس های جنگی و بمب شیمیایی را خوب می شناخت و با گریه های همسر و فرزندانش و ماسک و عفونت ریه هایش به خوبی آشنا بود» (۱۳:۵۴)
۱۳′:۵۴”
۲۵۱۴
۰
کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید آبشناسان به روایت همسرش) «خاطرات همسر شهید، خانم گیتی زنده نام، از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و نحوه برخورد با دیگران» (۳۵:۱۴)
۳۵′:۱۴”
۶۳۶۷
۱
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید زین الدین به روایت همسرش) «زوایایی پنهان از زندگی شهید مهدی زین‌الدین در خاطرات همسرش، خانم «منیره ارمغان»» (۲۱:۰۱)
۱۶′:۲۵”
۳۸۵۴
۵
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید زین الدین به روایت همسرش) (۲۱:۱۵)
۲۱′:۱۵”
۳۲۰۳
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید شهید اسماعیل دقایقی به روایت همسرش) «این شهید بزرگوار در چندین عملیات در سمت فرماندهی تیپ، خالصانه انجام وظیفه کرد و یگان او از یگان‌های موثری بود که در موفقیت رزمندگان اسلام نقش چشم‌گیری داشت. بالاخره هنگامی که در عملیات کربلای ۵ برای انجام ماموریت شناسایی، عازم محور بود، در مسیر راه مورد اصابت بمباران هواپیماهای رژیم عراق قرار گرفت و به لقای حق ‌شتافت. شهید اسماعیل دقایقی در اوج اخلاص و ایثار، شربت شهادت را نوشید.» (۱۶:۲۵)
۱۶′:۲۵”
۱۸۶۹
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید شهید اسماعیل دقایقی به روایت همسرش) (۱۹:۲۴)
۱۹′:۲۴”
۱۶۳۱
۰
کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید مصطفی چمران به روایت همسرش) « چمران، با لحنی شکسته داستان یک نسیم که از آسمان روح آمد و در گوشش کلمه عشق گفت و رفت به سوی کلمه بی‌نهایت را روایت می کند. این داستان عجیبی است، شاید چون هنوز پس از گذشت این مدت نمی‌توان حیرت غاده را در اولین برخوردش با نقاش آن شمع و شاعر آن شعر، کوچک شمرد؛ «و کسی که به دنبال نور است، این نور هر چه‌قدر کوچک باشد، در قلب او بزرگ خواهد شد.» آن حیرت هنوز هم به همان زندگی وجود دارد و این سؤال که “چمران کیست؟”» (۳۱:۲۲)
۳۱′:۲۲”
۴۲۸۲
۴
۰
کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید همت به روایت همسرش) «همسر شهید همت، خانم ژیلا بدیهیان یکی از دانشجویان داوطلب اعزامی از اصفهان به پاوه بود. او از شهادت می گوید و از آشنایی‌اش با همت. او از همت می گوید و از جدایی و دوری او» (۳۱:۴۶)
۳۱′:۴۶”
۲۱۲۶۱
۸
۰
بخش اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید حمید باکری به روایت همسرش) «حمید باکری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ ایران و عراق بود که در عملیات خیبر در اثر اصابت آرپی‌جی شهید شد. پیکر او در میدان جنگ باقی ماند و به کشور بازگردانده نشد.» (۱۶:۳۹)
۱۶′:۳۸”
۲۳۹۸
۱
۰
بخش دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید حمید باکری به روایت همسرش) «حمید باکری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ ایران و عراق بود که در عملیات خیبر در اثر اصابت آرپی‌جی شهید شد. پیکر او در میدان جنگ باقی ماند و به کشور بازگردانده نشد.» (۲۱:۲۸)
۳۸′:۰۷”
۲۰۴۱
۰
قسمت اول کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید ناصر کاظمی به روایت همسرش) «خاطرات خانم «نفیسه ثبات» همسر گرامی این شهید بزرگوار «فقط یک روز پاوه بودم یک روزی که شاید سالها من را به ناصر نزدیک کرده بود . فهمیدم که در این شش ماه زندگی چه‌قدر ناصر را کم دیده ام. با خودم گفتم: ناصر اگر امروز بیایی خواستگاریم و فردا بخواهی به کردستان بروی باز هم زنت می‌شوم» (۲۹:۰۷)
۲۹′:۰۷”
۳۱۶۵
۰
قسمت دوم کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید ناصر کاظمی به روایت همسرش) «خاطرات خانم «نفیسه ثبات» همسر گرامی این شهید بزرگوار (۲۴:۲۳)
۲۴′:۲۳”
۲۳۹۸
۰
کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید یوسف کلاهدوز به روایت همسرش) «عقدمان سال ۵۲ بود. ترم شش را تمام کرده بودم. شب ولادت حضرت زهرا مراسم عقدمان بود؛ خیلی ساده و مختصر سی چهل نفر از فامیل‌ها بودند و خانواده خودش…» (۳۴:۳۷)
۳۴′:۳۷”
۱۸۱۳
۱
۰
کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه بر اساس روایتی از همسران شهدا» نویسنده: لیلا یارعلی؛ گویندگان: فاطمه آل عباس، رضا آقا شریفیان؛ (شهید ولی‌الله چراغچی به روایت همسرش) « خاطرات خانم تهمینه عرفانیان امیدوار، همسر شهید، از دوران کودکی، آشنایی، ازدواج، رفتار، اخلاق و گفتار ایشان در منزل و برخورد با دیگران» (۳۱:۲۲)
6614 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت