دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

http://www.ifilmtv.ir/images/english/slide/fa_new/108/108p.jpg

شوق پرواز، زندگی سرلشکر عباس بابایی را از کودکی تا زمان شهادت به تصویر می‌کشد و روایتگر رشادت و از خودگذشتگی این خلبان مجاهد و باایمان است. وی پس از تکمیل تحصیلاتش در امریکا، به ایران باز می‌گردد و پس از مدتی به پایگاه هوایی اصفهان منتقل می‌شود. او در زمان حیات خود، خدمات شایانی را در نیروی هوایی کشور انجام داده و در بازگشت از یک عملیات برون‌مرزی در جنگ تحمیلی ایران و عراق، با اصابت گلوله پدافند هوایی به شهادت می‌رسد.

مدت : ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه

دانلود با لینک مستقیم

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: اولین کسی که داخل بهشت می‌شود، فاطمه است.
«بحار الانوار، ج ۴۳، ص ۴۴»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – (خطاب به حضرت فاطمه – سلام الله علیها -) فرمود: ای فاطمه همانا خداوند با خشم تو خشمگین و با رضایت و خشنودی تو خشنود می‌شود.
«بحار الانوار، ج ۴۳، ص ۱۹»

امام باقر – علیه السّلام – فرمود: خداوند به هیچ نوع ستایشی بالاتر از تسبیح فاطمه – سلام الله علیها – عبادت نشده است و اگر چیزی بالاتر از این بود، حتماً پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – آن را به فاطمه – سلام الله علیها – می‌آموخت.
«اصول کافی، ج ۲، ص ۵۰۴»

امام صادق – علیه السّلام – فرمود: تسبیح فاطمه در هر روز بعد از نماز، نزد من از هزار رکعت نماز در هر روز پسندیده‌تر است.
«مکارم الاخلاق، ص ۲۸۱»

امام صادق – علیه السّلام – فرمود: اگر خدای تبارک و تعالی امیرالمؤمنین را برای فاطمه – سلام الله علیها – نمی‌آفرید، در روی زمین، از آدم گرفته تا هر بشری بعد از او، همسری برای او نبود.
«اصول کافی، ج ۲، ص ۴۸۰»

امام صادق – علیه السّلام – فرمود: وقتی روز قیامت فرا رسد، خداوند تمامی بشر از اولین و آخرین را در یک جا جمع می‌کند پس منادی ندا می‌دهد: چشمانتان را ببندید و سرهایتان را پایین بیندازید تا فاطمه دختر محمد – صلّی الله علیه و آله – از صراط بگذرد.
«بحار الانوار، ج ۴۳، ص ۲۲۴»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: ای سلمان هر کس دخترم فاطمه را دوست بدارد در بهشت با من خواهد بود و هر کس او را دشمن بدارد پس او در آتش است.
«بحار الانوار، ج ۲۷، ص ۱۱۶»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: ای سلمان محبت فاطمه و دوست داشتن او در صد موقف و جایگاه از مواقف قیامت سودمند است، آسان ترین این مواقف: مرگ و قبر و میزان و محشر و (پل) صراط و موقف محاسبه اعمال است.
«بحار الانوار، ج ۲۷، ص ۱۱۶»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: همانا فاطمه در روز قیامت برای کسی که محب و دوست دار او و فرزندانش باشد، شفاعت می‌کند و خداوند شفاعت او را در مورد این افراد می پذیرد ‌و آنها را با شفاعت او وارد بهشت می‌کند.
«القطره من بحار مناقب النبی و العتره، ج ۲، ص ۱۸۹»

 

16586 بازدید ۳ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. رضا عبدولی گفت:

    سلام دستتون درد نکنه واقعا مارا با جناب شهید بابایی اشنا کردید لطفا

  2. سید محمد گفت:

    با سلام
    فیلم کامل شوق پرواز را و چند فیلم با بازی شهاب حسینی می خواهد
    اکر ممکن است کمکم کنید با تشکر

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت