در اين سایت
در كل اينترنت

آخرین نظرات

آمار سایت

http://dwgir.com/wp-content/uploads/2016/11/ads240.gif http://abatorab.ir/asset/image/logo.png http://up.yargomnam.ir/view/1000671/banner-yargomnam240-new.gif http://dl.tazyekal.ir/admin/baner240-120.jpghttp://havayeharam.ir/wp-content/uploads/2015/08/folder.jpg

http://www.shiaupload.ir/images/79433227151524729052.gif

دانلود مذهبی

فیلم مستند سینما، سرزمین موعود / نقش صهیونیسم در رسانه ها و سینمای هالیوود / لینک مستقیم دانلود

بگذار ملت آمریکا برای یک بار بفهمند که این نه یک انحطاط طبیعی، بلکه توطئه‌ی حساب شده و ویرانگری است که ما را احاطه کرده است… (هنری فود)

این فیلم مستند در سه قسمت کلی به سیاست، خرافات دینی صهیونیسم و رواج فساد و خشونت در فیلم های هالیوود می پردازد که در آن اطلاعات مفید و کاملی از دسیسه ها و سناریوهای شیطانی کمپانی‌های بزرگ فیلم‌سازی در غرب که با سرمایه‌های عظیم یهودیان مبادرت به تولید فیلم و پروداکشن‌های پرهزینه‌‌ای نموده‌اند، ارائه می‌گردد.
از آنجا که سردمداران صهیونیسم، سینما را به عنوان اهرمی مؤثر و کارساز، به خوبی در خدمت تبلیغ عقاید و تحقق پروتکل‌های آژانس جهانی یهود درآورده‌اند، برای اثبات این ادعا، به فیلم‌های معروف سینمای هالیوود نیز اشاره می‌ شود.

فیلم مستند سینما، سرزمین موعود / نقش صهیونیسم در رسانه ها و سینمای هالیوود

 

 

فیلم مستند سینما، سرزمین موعود / نقش صهیونیسم در رسانه ها و سینمای هالیوود

مدت زمان : ۱۶ دقیقه [قسمت اول] + ۲۵ دقیقه [قسمت دوم] + ۲۴ دقیقه [قسمت سوم]

کیفیت : VCDRip (خوب)

نویسنده و کارگردان : مجید شاه حسینی

 

قسمت اول [میراث سامری] :

هنری فورد ” در کتاب معروف خود تحت عنوان ” زندگی و کار من ” این‌گونه می‌نویسد:

در این کشور جریان‌های مشخص و صاحب نفوذی مشاهده می‌شوند که به نحو محسوس در ادبیات، سرگرمی‌ها و رفتار اجتماعی، کاستی و فساد به بار می‌آورند،  تجارت از سلامت ذاتی خویش دور مانده و کوچک شمردن معیارها و اصول اخلاقی به نحو فراگیر در همه‌جا احساس می‌شود. این اِعمال نفوذهای مخرب، همگی به سرچشمه‌ی نژادی واحدی باز می‌گردند که باید آن را جدی تلقی کرد. ما مدعی نیستیم که حرف آخر را در خصوص یهودیان مقیم آمریکا بیان کرده‌ایم، بلکه صرفاً نفوذ کنونی یهود را در این کشور توصیف می‌کنیم. مخالفت ما صرفاً با اندیشه‌هاست؛ اندیشه‌های دروغینی که بنیه‌ی اخلاقی ملت ما را تضعیف می‌کند. این اندیشه‌ها از منابعی سرچشمه می‌گیرد که به سهولت قابل شناسایی است و صرفاً از طریق افشاگری و آگاه ساختن افکار عمومی جامعه، می‌توان از پیشرفت آنها جلوگیری کرد.
کافی است مردم ما بیاموزند چگونه سرچشمه و ماهیت نیروهای تأثیرگذار بر محیط خویش را باز شناسند. بگذارید ملت آمریکا برای یک‌بار بفهمند که این نه یک انحطاط طبیعی، بلکه توطئه‌ی ویرانگر و حساب شده‌ای است که هم‌اکنون ما را احاطه کرده است.

هنری فورد در کتاب خود بر سنت‌ها و سجایای اخلاقی و اعتقادی نژاد آنگلوساکسون تأکید می‌ورزد و آن را پایگاه مطمئنی برای مقابله با توطئه‌ی جهانی یهود می‌داند. شکی نیست که او با طرح این مسأله، همان خطایی را مرتکب می‌شود که یهود را به آن متهم کرده است. اما چنین به نظر می‌رسد که تأکید او بر نژاد انگلوساکسون، در واقع دفاع از سنن و فضایل اخلاقی و اعتقادات مثبت و سازنده‌ای است که وی در این نژاد بشری متبلور دانسته و بر این باور است که در روند مقابله با ترویج فساد، فحشا، بی‌بندوباری و در یک کلام مبارزه با لیبرالیسم اخلاقی یهود، می‌توان بر این ارزش‌های نهادینه شده در نژاد انگلوساکسون تکیه کرد.

فیلم مستند سینما، سرزمین موعود / نقش صهیونیسم در رسانه ها و سینمای هالیوود / میراث سامری

 

 

فیلم مستند سینما، سرزمین موعود / نقش صهیونیسم در رسانه ها و سینمای هالیوود / میراث سامری

 

قسمت دوم [اسطوره های قوم یهود] :

خداوند به ما امت برگزیده‌اش آوارگی را به مثابه‌ی یک نعمت الهی عطا کرده است و این مسأله که همه آن را ضعف ما پنداشته‌اند در واقع قوت ماست. همین آوارگی، اکنون ما را در آستانه‌ی سلطه‌ی جهانی قرار داده است. آن‌چه بیان شد فرازی از یازدهمین پروتکل جهانی یهود است که به وجود نوعی نظام تقدیری در ساخت عالم اشاره دارد.

نگاه تقدیری به نظام هستی از مشخصه‌های آیین یهود است و صهیونیسم بین‌الملل هم‌چون طرّاری که چهره در نقاب دین پوشانده، همواره این نگاه تقدیری و اسطوره‌ای آیین یهود را به نفع خویش که چهره در نقاب دین پوشانده، همواره این نگاه تقدیری و اسطوره‌ای آیین یهود را به نفع خویش به کار گرفته است. با مرور اجمالی ” پروتکل‌های جهانی یهود ” به سهولت می‌توان دریافت که صهیونیسم بین‌الملل به هدفی کمتر از تصاحب کامل دنیا و تشکیل حکومت واحد جهانی نمی‌اندیشد و برای نیل به این مقصود، ترویج خرافات دینی را به عنوان یکی از راه‌کارهای اساسی خود برگزیده است.  سوء استفاده از برخی فرازهای تحریف شده‌ی کتاب تورات و ترویج این خرافات از طریق فیلم‌های سینمایی از همان آغاز در دستور کار صهیونیسم بین‌الملل قرار داشته و همین امر، حجم عظیمی از فیلم‌های ظاهراً دینی (ولی در باطن خرافی) را در تاریخ سینمای جهان پدید آورده است.

مقصود از خرافات دینی، شوائبی است که آدمی بر مبنای تخیل نفس اماره به ساخت لایزال دین منتسب می‌دارد و این شوائب خیالی را عین حقیقت رحمان است و خرافات، زاییده‌ی مکاید شیطان. انگار تقدیر عالم این‌گونه است که همواره در کنار هر اعجاز موسایی، سامری طرّاری به ساحری برتر از سینما و هیچ سحری مهیب‌تر از خرافات دینی نمی‌توان یافت…

فیلم مستند سینما، سرزمین موعود / نقش صهیونیسم در رسانه ها و سینمای هالیوود / اسطوره های قوم یهود

 

 

فیلم مستند سینما، سرزمین موعود / نقش صهیونیسم در رسانه ها و سینمای هالیوود / اسطوره های قوم یهود

 

قسمت سوم [صهیونیسم و جهان سیاست] :

به راستی میان صهیونسیم و سینما چه نسبتی است؟ این سؤالی است که در این عمر صد ساله سینما بسیاری از پژوهشگران و پرسشگران در پی پاسخ آن بوده‌اند و پس از گذشت این همه سال هنوز هم ذهن بسیاری از صاحبنظران هنر و سیاست معطوف به آن است. اما چرا ” سینما و صهیونیسم ؟! ”
در حقیقت، پاسخ این سؤال هر چه که باشد، به نسبت نزدیک سینما و سیاست‌های صهیونیسم بین‌الملل دلالت دارد. زیرا هنر هفتم از بدو پیدایش (در آستانه آخرین سده از هزاره دوم میلادی) تا امروز، غالباً برآورنده خواسته‌ها و نمایان‌گر سیاست‌های جهانی صهیونیسم بوده است و این گفتار نه از سر تعصب و تقلید، که به پشتوانه پژوهش و تحقیق ابراز شده و قابل اثبات است. امروزه حتی هالیوود نیز منکر این واقعیت نیست که بسیاری از مهره‌های کلیدی در سینمای آمریکا، (صرف نظر از تخصص ایشان در زمینه‌های گوناگون سینمایی) صرفاً به این دلیل که یهودی یا یهودی زاده‌اند، از میان اَقران خود برگزیده شده و مدارج ترقی را پیموده‌اند. گرچه پیروی از آیین موسی (علیه السلام) به معنای تبعیت از مرام صهیونی نیست و از این‌رو دو واژه یهودی و صهیونیست را چهره پنهان داشته و به همین دلیل نیز بیشتر اعضای باشگاه سرّی خود را از بین پیروان آیین یهود برگزیده است.

حاصل آن که در تمامی شؤون اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مغرب زمین، ظاهراً همیشه یهودیان (و در حقیقت همواره صهیونیست‌ها) مقدّم بوده‌اند. طبعاً هالیوود نیز به عنوان یکی از مظاهر هنر و تکنولوژی مغرب زمین از این قاعده مستثنی نیست و حتی تلاشی هم در جهت انکار این مدّعا ندارد. اصولاً در نظام پیچیده هالیوود قوانین نانوشته بسیاری وجود دارند که یکی از آنها رجحان یهودیان در تمامی زمینه‌های هنری، رسانه‌ای و تخصصی است. قاعده بازی آن است که همواره یهودیان در اولویت‌اند و اگر یک یهودی از مرام سیاسی صهیونیسم نیز جانبداری کند، طبعاً مدارج ترقی در هالیوود را با سرعت بیشتری خواهد پیمود. اما اگر همین هنرمند یهودی بی‌طرف باقی بماند یا به ندرت بر خلاف نظام تبلیغاتی صهیونیسم گام بردارد، به سهولت از گردونه هالیوود بیرون خواهد افتاد. در نظام مافیایی هزارچهره هالیوود، برای یک هنرمند ضدصهیونیست (حتی اگر یهودی باشد) جایی وجود ندارد و سرنوشت تلخ بزرگ‌ترین هنرمند تاریخ سینما یعنی چارلی چاپلین گواهی است بر این مدعاست.

چارلز اِسپنسر چاپلین یهودی ‌زاده فقیری بود که دوران کودکی را در عُسرت و تنگدستی گذراند و در نخستین سال‌های شکوفایی سینما در آمریکا با تکیه بر خلاقیت و استعداد فردی خود سرانجام به اوج قله شهرت و افتخار فراز آمد. او به عنوان یک هنرمند یهودی، در اکثر نقش‌های سینمایی آغازین خود، تصویری بدیع و جذاب از یک یهودی سرگردان را به تماشا گذاشت و این همان الگوی مطلوب سیاستگزاران هالیوود محسوب می‌شد. به تدریج چارلی چاپلین به محبوب‌ترین هنرمند تاریخ سینما تبدیل شد و خود نیز تهیه‌کنندگی آثارش را بر عهده گرفت. اکنون این مجال برای او پدید آمده بود تا پس از سالیان متمادی به دل‌مشغولی‌های خویش بپردازد و فارغ از نظام مافیایی حاکم بر هالیوود حرف خود را به زبان تصویر بیان کند. ولی لابی صهیونیسم در هالیوود این روال را نمی‌پسندید و از همین‌جا بود که دشمنی‌ها آغاز شد.

فیلم مستند سینما، سرزمین موعود / نقش صهیونیسم در رسانه ها و سینمای هالیوود / صهیونیسم و جهان سیاست

 

 

فیلم مستند سینما، سرزمین موعود / نقش صهیونیسم در رسانه ها و سینمای هالیوود / صهیونیسم و جهان سیاست

 

کلمات کلیدی :  ملت آمریکا، انحطاط طبیعی، توطئه‌، درییر بورن ایندیپندنت، Dear Born Independent، انحطاط اخلاقی، جریان سازماندهی، لیبرالیسم اخلاقی، تساهل اعتقادی، سینما، فساد، ارزش های اخلاقی، سینمای هالیوود، انسان غربی، هنری فورد، کتاب زندگی و کار من، ادبیات، سرگرمی‌ها، رفتار اجتماعی، تجارت، آنگلوساکسون، توطئه جهانی یهود، ترویج فساد، فحشا، بی‌بندوباری، لیبرالیسم اخلاقی یهود، اسرائیل، مایکل جکسون، مایکل جکسون یهودی، گروه موسیقی بیتل‌ها، شیطان‌پرستی، فیلم دیترویت شهر موسیقیی راک، هالیوود، روابط جنسی آزاد، صهیونیسم حاکم بر هالیوود، لاس‌وگاس، آوارگی، سلطه‌ی جهانی یهود، حکومت جهانی یهود، پروتکل جهانی یهود، نظام تقدیری، نگاه تقدیری به نظام هستی، نقاب پاره، صهیونیسم بین‌الملل، ترویج خرافات دینی، خرافات دینی، سامری طرّاری، صهیونیسم و جهان سیاست، صهیونسیم و سینما، سیاست‌های صهیونیسم بین‌الملل، هالیوود، یهودی، مرام صهیونی، پیروان آیین یهود، رسانه، هنر، قاعده بازی، مرام سیاسی صهیونیسم، نظام تبلیغاتی صهیونیسم، تاریخ سینما، چارلی چاپلین، چارلز اِسپنسر چاپلین یهودی، محبوب‌ترین هنرمند تاریخ سینما، نظام مافیایی حاکم بر هالیوود، لابی صهیونیسم در هالیوود، مستند سینما سرزمین موعود، فیلم مستند سینما سرزمین موعود، لینک مستقیم، دانلود

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت خوب .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۲۶۴*۳۵۲)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

مطالب مرتبط

2077 بازدید ۱ نظر »

ارسال نظر

عضویت در کانال تلگرام سایت

آموزش دانلود از سایت

http://www.tarfandestan.com/forum/up.php?file=1476729250478799_untitled-1.jpg

  1. مهسا says:

    چرا وقتی این مطالبو میبینم یه ترسی تو دلم میوفته

    [پاسخ]

دسته بندی