دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما»؛ در دیباچه این ویژه نامه درباره آن می خوانیم:«مجلدی که پیش رو داریدمولود دغدغه ای است که می کوشد تا با شناساندن و یادآوری تاریخ پر افتخار۳۰ سال حاکمیت انقلاب اسلامی و ولایت بر پهنه کشور ایران،توجه همگان را به عبرتهای تاریخ جلب می کند

“رمز عبور” نام ویژه نامه سیاسی روزنامه ایران برای نوروز سال ۱۳۸۹ است. در این ویژه نامه بطور جامع و البته خلاصه به بازخوانی پرونده ۳۰ ساله انقلاب اسلامی پرداخته شده است.

دانلود لینک مستقیم فایل فشرده  این ویژه نامه در ۱۹۲ صفحه و با حجم ۲۲ مگابایت

ویژه نامه رمز عبور۲ در ۱۰ فصل به بررسی برخی برهه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی و برخی شخصیت‌ها می‌پردازد. در این ویژه نامه مصاحبه ها و گفتارهایی از آیت الله مهدوی کنی، آیت الله محمد یزدی، آیت الله مصباح یزدی، جواد منصوری، دکتر احمد جلالی، هادی خسرو شاهی، سعید حجاریان، دکتر منوچهر محمدی، محسن رفیقدوست و … آمده است.

دانلود لینک مستقیم فایل فشرده  این ویژه نامه در ۲۳۹ صفحه و با حجم ۳۱ مگابایت

ویژه نامه رمز عبور۳ به حوادث فتنه ۸۸ و رویدادهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حواشی آن می پردازد. این ویژه نامه ۲۲۴ صفحه ای، شامل ۵ فصل «سخت ترین رقابت»، «هفته پرماجرا»، «فتنه»، «جنبش اشرافیت» و «در باب اصولگرایی» است.

دانلود لینک مستقیم فایل فشرده  این ویژه نامه در ۲۲۳ صفحه و با حجم ۵۵ مگابایت

رمز عبور، از سری ویژه نامه های روزنامه ایران بود که در ابتدای دولت قبل منتشر می شد. شماره چهارم این مجموعه که در شهریورماه سال ۸۸ منتشر شد به بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

دانلود لینک مستقیم فایل فشرده  این ویژه نامه در ۹.۵ صفحه و با حجم ۱۰۳ مگابایت

آنچه پیش روی شماست ،پنجمبن مجموعه از سری مجموعه های رمز عبور است که این بار با محتوایی متفاوت از ۴ مجموعه قبلی رمز عبور،اقتصاد سیاسی ایران را در چهار دولت میرحسین موسوی،اکبر هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی و دکتر محمود احمدی نژاد را در قالب گزارش و گفتگو هایی با مسئولان این دولت ها بررسی می کند.فایل PDF این مجموعه نیز در ادامه سایر مجموعه ها،تقدیم می شود.

دانلود لینک مستقیم فایل فشرده  این ویژه نامه در ۱۶۰ صفحه و با حجم ۳۶ مگابایت

 

3659 بازدید ۶ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. ملک زاده گفت:

    سلام

  2. ذوالفقاری گفت:

    سلام
    واقعا ممنونم
    دنبالش میگشتم که اینجا پیدا کردم
    اجرکم عندالله

  3. صفایی گفت:

    سلام
    ممنون

  4. حقگو گفت:

    سلام علیکم
    مجله رمز عبور شماره ۲۱ درخصوص منافقین را در اختیار دارید؟

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت