دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پس از واقعه ۱۸ تیر ۱۳۷۸ در دیدار دانشجویان و اقشار مختلف مردم‏ ، ۲۱ تیر ۱۳۷۸

ساعت ۲۲:۳۰ پنجشنبه شب، حدود ۳۰ تن از دانشجویان در اعتراض به توقیف روزنامه سلام دست به راهپیمایی در محوطه کوی دانشگاه تهران زدند. کم‌‌‌‌کم بر تعداد این افراد افزوده شد و در حالی که تعداد آنها به حدود ۱۵۰ تن رسیده بود از درب پسران کوی دانشگاه خارج شده و اقدام به راهپیمایی در خیابان کارگر شمالی کردند. این حادثه با سوء استفاده تعدادی از آشوب طلبان و حضور آنها در میان دانشجویان و همچنین کج‌سلیقگی‌هایی که در مقابله با آنها صورت گرفت، به آشوب بزرگی تبدیل شد که دامنه آن در روزهای بعد به خیابان‌های اطراف و بعضی مناطق مرکزی تهران نیز کشیده شد.
در پی این حادثه، رئیس دانشگاه تهران [دکتر خلیلی عراقی] که در جمع دانشجویان معترض در روز ۱۹ تیر مقابل درب اصلی دانشگاه اجتماع کرده بودند و مصطفی معین وزیر فرهنگ و آموزش عالی، در اقدامی که از سوی آگاهان مسائل سیاسی شتاب زده و تحریک آمیز تلقی می‌شد، رسماً استعفای خود را اعلام کردند که آقای خاتمی با آن مخالفت کرد. اغتشاشات در روزهای بعد نیز در بعضی مناطق مرکزی تهران ادامه یافت و حتی در جریان یکی از این تجمعات، به درب ورودی وزارت کشور هم آسیب‌هایی وارد گردید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح روز ۲۱ تیر ۷۸ طی بیانات بسیار مهمی در دیدار اقشار مختلف مردم ضمن بیان این مطلب که این حادثه تلخ قلب مرا جریحه‌دار کرد، به ترفندهای دشمن و عوامل نفوذی آن در اجتماعات مردم اشاره کردند و فرمودند: دشمن، امنیت ملی ما را هدف گرفته است.
ایشان با تأکید بر این که در نظام جمهورى اسلامى هر کس که تخلف کند باید با او برخورد شود، اظهار داشتند: هر کسى بوده فرقى نمى‌کند چه در لباس نیروى انتظامى و چه در غیر آن. کسانى که در نظام جمهورى اسلامى تخلف مى‌کنند باید با برخورد شود اما برخورد با کسى که تخلفى نکرده است، کسى که در خانه خود در حال استراحت است آن هم در محیط جوان دانشجویى کار بسیار خطا و ناروایى است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  بیانات خود را در چندین محور خطاب به قشر دانشجو، عموم مردم، دشمن، جهبه ها و جریانات سیاسی ایراد فرمودند.

21 تیر 78 / سخنرانی مقام معظم رهبری (امام خامنه ای)

زمان سخنرانی : ۲۱ تیر ۱۳۷۸

مدت زمان: ۲۸ دقیقه

کیفیت: VCDRip (خوب)

 

اطلاعات بیشتر :

متن کامل بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان و اقشار مختلف مردم‏ در پی حادثه کوی دانشگاه تهران 

سعید حجاریان کارگردان ۱۸ تیر بود

۱۸ تیر ۷۸ از دیروز تا امروز

۱۸ تیر ۷۸ ؛ افکندن یوسف انقلاب بر چاه آمریکا!

دکتر ولایتی از دخالت مستقیم دولت هفتم در غائله ۱۸ تیر ۷۸ خبر داد

دانلود فایل (های) این نوشته :

 

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰)
(حجم کل: ۶۸ MB )
لینک اصلی | لینک کمکی
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

3778 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت