دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

http://www.aviny.com/clip/Defae_moghadas/mostand-az-aseman/haj-karim/haj-karim.jpg

«مستند از آسمان»

حاج کریم

سردار شهید حاج کریم بهرامی

( شهید کریم بهرامی، سردار سرافراز سپاه اسلام در تاریخ ۱/۱/۱۳۳۸ در کانون گرم خانواده ای مذهبی، متدین و از پیروان مکتب سرخ تشیع، در شهرستان نقده از توابع استان آذربایجان غربی دیده به جهان گشود.

در سایه محبت های پدر و مادر پاکدامن، وارسته و مهربانش دوران کوکدی را پشت سر گذاشت و بعد وارد مدرسه شد.

در دوران تحصیل از هوش و استعداد بالایی برخوردار بود و با موفقیت تمام دوران دبستان، راهنمایی و دبیرستان را پشت سر گذاشت…

در سال ۱۳۵۳ پدر بزرگوار ایشان دار فانی وداع گفت و به همین دلیل هنگام فراغت از تحصیل به ویژه در تعطیلات تابستان با کار و تلاش فراوان مجارج شخص خود را برای تحصیل به دست می آورد و از این راه به خانواده زحمتکش خود کمک قابل توجهی می کرد.

او با شور و نشاط و مهر و محبت و صمیمیتی که داشت به محیط گرم خانواده صفا و صمیمیت دیگری می بخشید.

پس از دریافت مدرک دیپلم به سربازی در نیروی دریایی ارتش به بندر عباس رفت و با فرمان بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی (ره)مبنی بر خروج سربازان از پادگان ها، او نیز به فرمان رهبر خود لبیک گفته و به خیل انقلابیون پیوست.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تاسیس سپاه پاسداران، برای انجام وظیفه شرعی و اجتماعی خود و حفط و حراست از دستاوردهای خونین انقلاب در تاریخ ۱۰/۱۰/۵۸ به عضویت این نهاد مقدس درآمد.

این شهید بزرگوار در طول خدمت مقدس خود در سپاه پاسداران منشاء خیرات و برکات زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم منطقه شمالغرب کشور بود و رزمندگان و ایثارگران این منطقه، خاطراتی شیرین و به یادماندنی از رشادت ها و شجاعت های این دلاور زمان به یاد دارند.

حضور مستقیم وی در خط مقدم درگیری ها تا بدانجا بود که چندین بار از ناحیه سر و پا مجروح شده و مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به افتخار جانبازی در راه حفظ آرمانهای نظام و انقلاب نایل آمد.

روحیات بارز او شجاعت و شهامت بود و خط شکنی در درگیری با اشرار و ضد انقلاب و جنگیدن با دشمنان دین و ملت و مقاومت در برار سخت ترین پاتکها به خاطر این روحیه بود،روحیه ای که اساس و بنیان آن بر ایمان و اعتقاد به خدا استوار بود.

مجاهدت دائمی او برای خدا بود و هیچ گاه اثر خستگی روحی در وجودش دیده نمی شد.

برای رسیدگی به وضعیت نیروها و مطلع شدن از احوال برادران رزمنده خود، به واحد ها، یگان ها، و مقر های عملیاتی تحت امر سرکشی می نمود و مشکلات آنان را رسیدگی و پیگیری می کرد.

همواره به برادران سفارش می کرد که نسیت به رزمندگان احترام قایل شوند و همیشه خودشان را نسبت به آنها بدهکار بدانند و یقین داشته باشند که آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند)

دانلود فیلم با کیفیت بالا
بخش اول بخش دوم بخش سوم بخش چهارم
۲۹,۲۹۷ کیلوبایت ۲۹,۲۹۷ کیلوبایت ۲۹,۲۹۷ کیلوبایت ۲۶,۳۳۵ کیلوبایت
1649 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت