دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

مستند یزدان تفنگ ندارد کاری از گروه دانشجویی آرمان و تعدادی از دانشجویان دانشگاه شریف است که به بررسی برخی از حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ گذشته پرداخته است.

 این مستند که در ۷۰ دقیقه و با سبکی خاص ساخته شده است، جستجو و کنکاشی از دانشجوی المپیادی دانشگاه صنعتی شریف است در رابطه با شرایط این دانشگاه، تهران و کشور در یک سال گذشته؛ این دانشجو در مسیر مستند به گفتگو با مردم، شخصیت های فرهنگی و علمی و نیز دانشجویان می پردازد و پای درد دل مردم نقاط مختلف کشور و دغدغه های آنها می نشیند.

فیلم مستند یزدان تفنگ ندارد / بررسی حوادث پس از انتخابات 88

«یزدان تفنگ ندارد» داستان تلاشی سخت برای دست یافتن به حقیقت و درگیری با تناقضات ذهنی و عینی است. که می کوشد نظر مردم را در مورد مسائل مختلف جویا شود و در نهایت مسئله مهم برای مردم را کشف می کند، آنچه که متفاوت با پیش فرض اولیه است. مستند یزدان تفنگ ندارد، با کیفیت بالا و با حجمی کمتر از نسخه اصلی در سایت مبین مدیا قابل دریافت است.

مدت زمان: ۷۰ دقیقه

کیفیت: DVDRip (خیلی خوب)

کاری از: گروه دانشجویی آرمان – تعدادی از دانشجویان دانشگاه شریف

تهیه‌کننده: حسن مددی

  پیشنهاد مبین مدیا: این فیلم را مشاهده کنید!

عوامل تولید این فیلم که در قطع HD ساخته شده عبارتند از پژوهشگر: حمید عظیمی، نویسنده: سیدطه رضا نیرهدی، حسین شمقدری، حسن مددی، تصویربردار: حسین شمقدری، حسن مددی، صداگذار: امیر طاهری، تدوینگر: حسین شمقدری، امیر طاهری، راوی: سیدطه رضا نیرهدی، مدیر تولید: علی شیرمحمدی، تهیه‌کننده: حسن مددی.

فیلم مستند یزدان تفنگ ندارد / بررسی حوادث پس از انتخابات 88

3714 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت