دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

https://www.zahra-media.ir/wp-content/uploads/2023/02/Water_In_Havan_E05.jpg

مجموعه مستند داستانی «آب در هاون» در ۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان برای گروه مستند شبکه دوم سیما تهیه شده که در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی از این شبکه پخش می‌شود.

سال‌های پایانی رژیم پهلوی و موضع‌گیری‌ها و اقدامات قدرت‌های سلطه‌گر جهانی در حفظ و حراست از بقای آن، از جمله نقاط حساس تاریخ معاصر ایران است که تقریبا از یک پژوهش بی طرفانه و ارائه مستندات معتبر محروم شده و غالبا در هیاهو و پروپاگاندای رسانه های زنجیره ای دنیای غرب ، در غباری از تردید و شبه افکنی پنهان مانده است. مجموعه مستند- داستانی «آب در هاون» تلاش دارد تا براساس مدارک و اسناد و شواهد معتبر داخلی و خارجی (از جمله اسناد وزارت امور خارجه آمریکا و سازمان جاسوسی انگلیس) به دوران حساس و تاریخی سالهای ۱۳۵۵ تا ۱۳۵۷ در این سرزمین بپردازد و آنچه را که امپریالیسم شرق و غرب در طول این سال‌ها در حمایت از رژیم سلطنتی شاه انجام دادند، در کادر دوربین قرار دهد.
در کنار این بخش‌های مستند و داستانی، کارشناسانی همچون علی‌اکبر ولایتی، حجت الاسلام سیدحمید روحانی، موسی حقانی، صادق طباطبایی، سیدمصطفی تقوی، حسین شمسایی و ناصر میناچی به تحلیل و بررسی و همچنین بازگویی خاطرات‌شان از سال‌های پایانی حکومت پهلوی و نقش نیروهای خارجی در تاسیس و حفظ حکومت فوق می‌پردازند.

قسمت اول

دانلود – (لینک مستقیم)

قسمت دوم

دانلود – (لینک مستقیم)

قسمت سوم

دانلود – (لینک مستقیم)

قسمت چهارم

دانلود – (لینک مستقیم)

قسمت پنجم

دانلود – (لینک مستقیم)

438 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت