دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

https://www.zahra-media.ir/wp-content/uploads/2021/10/Istgah_Payani_Dorough_P01-768x655.jpg

فیلم مستند ایستگاه پایانی دروغ / پشت پرده فعالیت‌های روح الله زم (نیما زم)

سپاس خدای را که دشمنان این انقلاب الهی را از ابلهان قرار داد
تا با چنین داستان پردازی های احمقانه ای، لبخند استهزاء را بر لبان ملت مقاوم بنشاند.

فیلم مستند “ایستگاه پایانی دروغ” روایت نفوذ ایران به مراکز اطلاعاتی دشمن است که نشان می‌دهد چگونه عناصر دشمن در رصد اطلاعاتی کشورمان قرار دارند. عملیات رصد و اقدام دستگاه اطلاعاتی ایران، یعنی اِشراف بر شبکه‌های ارتباطی_اجتماعی و اندوخته دشمنان، که منجر به رسوا شدن پروژه «دی ماه داغ» در ایران شد. مستند «ایستگاه پایانی دروغ» گوشه‌ای از ماهیت واقعی یکی از به اصطلاح رسانه حبابی مسموم را آشکار می‌کند، تا مردم ایران و بلکه آزاد اندیشان جهان آگاه شوند که پشت ظاهر فریبنده این شبه رسانه‌ها چه افکار سست، خرافی و چه اهداف پست و منفعت طلبانه و چه ساختار پوچ و تو خالی قرار گرفته است.

مدت زمان : ۲۸ دقیقه
کیفیت : HDRip (عالی)
حجم کل : ۳۱۵ مگابایت
پخش از : شبکه دوم سیما

اطلاعات منتشر شده در این مستند شوکی عظیم به سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی، ضد انقلاب وارد کرد به نحوی که دیگر چهره واقعی گروه به اصطلاح اپوزیسیون آشکار شد. مستند ایستگاه پایانی دروغ توانست ناتوانی و هوش پایین مزدوران ضد انقلاب را به نمایش بگذارد. به طور کلی این مستند روایت نفوذ ایران به مراکز اطلاعاتی دشمن بوده است که نشان داد چگونه دستگاه‌های اطلاعاتی کشورمان عناصر دشمن در خارج از کشور را رصد کردند.

پس از پخش این مستند که حالا پشت صحنه فعالیت‌های ضدانقلاب را بر مخاطبان آشکار کرده است روح الله زم که حالا رو دست خورده است و حاضر نیست شکست خود را باور کند. ساعتی پس از پخش این فیلم زم ویدئویی از خود را در کانال ضد انقلاب آمدنیوز به اشتراک گذاشت.

ادعای مطرح شده در این فیلم توسط زم برای مخاطبان نمی‌تواند قابل قبول باشد، چرا که او مدعی است پیش از این از بازی اطلاعاتی دستگاه های امنیتی ایران مطلع بوده است و این ویدئو را در دی ماه سال جاری ضبط کرده است. حال سوال اینجاست که چرا پیش از این آن را به اشتراک نگذاشته و حالا پس از برملا شدن ماهیت فعالیتش این فیلم را منتشر کرده است.
مورد دوم که در این فیلم روشن است حالت ظاهری زم است که پراسترس رفتار می‌کند و می‌توان این استرس را ناشی از فشار و نگرانی انتشار مستند ایستگاه پایانی دروغ در رسانه ملی دانست. با مشاهده دقیق این فیلم می‌توان متوجه شد فیلم پیوستگی ندارد و تقطیع شده است.

قسمت اول

دانلود – (لینک مستقیم)

قسمت دوم

دانلود – (لینک مستقیم)

683 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت