دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

https://zahra-media.ir/wp-content/uploads/2021/05/ocaqnkvogfoes43p7wgqu5xl7f4fssqhhgatvtyof6.jpg

سرفصل و توضیح دوره:

با ساده تر شدن تجهیزات تصویربرداری، قصد داریم که در اولین دوره مدرسه مجازی عصر اصول مقدماتی ساخت کلیپ و مستند را به شما آموزش دهیم که بعد از بازگشت از سفر خاطره ایی بیاد ماندنی را برای خود و دیگران به تصویر بکشید.

در این دوره ما در سه بخش فیلمنامه نویسی، تصویربرداری و تدوین، آموزشی مقدماتی را برای ساختن کلیپ و مستند از پیاده روی اربعین در اختیارتون قرار خواهیم داد. در بخش فیلمنامه به موضوعاتی از جمله: سوزه یابی در پیاده روی اربعین و همچنین چگونگی مکتوب کردن ایده ها برای ساخت کلیپ و یا مستند می پردازیم. در بخش تصویربرداری به نکاتی درباره چگونگی تصویربرداری با موبایل و دوربین فیملبرداری و همچنین چگونگی قاب بندی، زاویه دوربین، قانون خط فرضی، جهت حرکت، اصول مصاحبه می پردازیم. در بخش تدوین نیز با آموزش نرم افزار Eduis چگونگی تبدیل تصاویر ضبط شده به کلیپ و همچنین صدا گذاری و قرار دادن زیرنویس بر روی فیلم خواهیم پرداخت.

مدرس: مجتبی خلفی زاده

مجتبی خلفی زاده کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مجتبی خلفی زاده می‌توان به کارگردانی سریال بهارستان-قسمت هشتم اشاره کرد. مجتبی خلفی زاده کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۰ سریال بهارستان-قسمت هشتم را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. با اینکه مجتبی خلفی زاده را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. مجتبی خلفی زاده علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان تهیه کننده و تدوینگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر مجتبی خلفی زاده در حرفه‌ی تهیه کننده، فیلم شکار طبس است. مهم‌ترین اثر مجتبی خلفی زاده در حرفه‌ی تدوینگر، فیلم کدام انحراف است. دیگر آثار او «دلال‌کُش» مستند  با موضوع خصوصی‌سازی و همچنین مستند سه هزار میلیارد چنتا صفر داره؟ و بسیاری از آثار دیگر می باشد.

————

————

————

————

————

850 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت