دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

http://www.jahannews.com/images/docs/000334/n00334002-b.jpg

من می دانستم که نقطه نظرات موسوی چندان موافق نظرات مقام رهبری نیست اما فکر نمی‌کردم چنین اتفاقاتی بیفتد. من موسوی را به عنوان فردی متدین می شناختم و قبل از انتخابات که از من پرسیدند اگر وی کاندید شود آیا به او رای می دهی، دلم نمی خواست بگویم نه و گفتم فکر نمی کنم وی کاندید شود. با توجه به دیدگاه هایی که او در زمینه اقتصاد دولتی و… داشت واقعاً فکر نمی کردم کاندید شود و وقتی  نامزد شد واقعاً تعجب کردم.

مرندی افزود: نکته‌ای که خیلی برایم عجیب بود مصاحبه ای بود که موسوی چند روز قبل از انتخابات با مجله تایم آمریکا انجام داد که روز انتخاب منتشر شد. وی در این مصاحبه گفته بود ما با این تظاهرات خیابانی باشکوهی که داریم به رهبری فشار می آوریم تا قدرت و توانمندی های ایشان را تقسیم کنیم. ما قانون اساسی داریم و کسی نباید در خیابان ها به دنبال گرفتن قدرت و توانمندی های رهبری باشد.

وی همچنین گفت: روزی که این مصاحبه را خواندم به وی نامه نوشتم که این حرف‌ها با شناختی که من از تو دارم درست نیست. بیا و این صحبت ها را تکذیب کن. اگر تکذیب کنی صدها میلیون مسلمانی که در دنیا هستند خوشحال می شوند. این نامه را به آقای تابش (نماینده اردکان) دادم و وی هم زحمت کشید و آن را به موسوی رساند، هشت روز بعد از انتخابات موسوی با من تماس گرفت، این اولین باری بود که برای کاری به جز موضوع بیماری فرزندانش با من تماس می گرفت.

مرندی گفت:‌ موسوی در این تماس تلفنی به من گفت من وسیله تکذیب این مصاحبه را ندارم و سایت من را بسته اند، من در پاسخ گفتم شما احتیاجی به سایت ندارید. همانطور که مدام اطلاعیه صادر می‌کنید، یک اطلاعیه هم در تکذیب این مصاحبه صادر کنید. او گفت اگر به من اجازه دهند به صورت زنده در تلویزیون مصاحبه کنم، ممکن است به این موضوع هم اشاره ای داشته باشم. من در پاسخ گفتم من که مسئول این امور نیستم اما می دانم که این مصاحبه ضد ولایت فقیه و قانون اساسی بوده و شما باید آن را تکذیب کنید. اما وی دیگر در مورد تکذیب صحبت نکرد و این آخرین تماس ما بود.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: اگر خودم با وی صحبت نکرده بودم و کسی ماجرا را برایم تعریف می کرد می گفتم دروغ است اما مصاحبه‌اش موجود است و او باید آن را تکذیب می‌کرد، متاسفانه این آقایان اظهار ندامت هم نکردند و هنوز روی حرف‌های خود ایستاده‌اند.

2114 بازدید ۱ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. مهدی گفت:

    متاسفم براتون که این جنایتکار رو در لباس نازی ها نشون میدین
    آیا نازیها دشمن صهیونیزم نبودن و با یهودیان مبارزه نکردن؟
    پس با این اوصاف شما هم خواسته یا نا خواسته طرفدار صهیونیزم هستین
    من طرفدار شما بودم ولی دیگه نیستم متاسفم براتون بهتر بود بجای اینکار لباسی صهیونیزمی تنش میکردین

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت