دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

https://zahra-media.ir/wp-content/uploads/2016/09/nf00453718-1.jpg

داستان یک پرجم
• زمان : ۱۸:۵۸
پشت پرده جنایات و خشونت های آمریکایی در «داستان یک پرچم»
به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، مختار هوشنگی مدیر تأمین و پخش شبکه مستند درباره مستند «داستان یک پرچم» توضیح داد: این اثر به این سوال پاسخ می دهد که پرچم فعلی آمریکا بر چه اساس و اتفاقاتی انتخاب شده است و پشت پرده غرور و عزت آمریکایی و برافراشتن این پرچم، چه حقایقی پنهان شده اند.
وی افزود: عکاسی صحنه پردازی شده یکی از ژانرهای عکاسی است که در دنیا طرفداران زیادی دارد، اما به علت هزینه های بالای آن در ایران خلاف سایر نقاط جهان کمتر با استقبال روبرو شده است.
هوشنگی با اشاره به موضوع اصلی «داستان یک پرچم» یادآور شد: عکسی که در جزیره ایوُجیما ژاپن در جنگ دوم جهانی توسط «جو رزنتال» عکاس ارتش امریکا گرفته شده، یکی از عکس های بسیار مشهور و معروف بین المللی است که در بسیاری از جهات از جمله چاپ بر روی تمبر، ضرب سکه و نمادی از جانفشانی های سربازان این کشور در بسیاری از مکان ها از جمله ویرجینیا… به حساب می آید.
مدیر تأمین شبکه مستند اظهار کرد: این عکس نمادی از قدرت، اقتدار و غرور ملی آمریکا به حساب می آید و جالب است بدانید که همین عکس در ژاپن نماد تجاوز آمریکا به خاک کشورشان به حساب می آید.
وی درپایان بیان کرد: «داستان یک پرچم» بازسازی این عکس با تصویری واقعی از چهره بزک شده آمریکاست و تصویری از حقایق واقعی و جنایات، ظلم و خشونت این کشور در نقاط مختلف دنیا را که به این شکل به تصویر در آمده است، افشا می کند.

 

 

داستان یک پرجم

۱۸:۵۸
2199 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت