دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

مستند تهاجم شیطانی، شامل سخنرانی های مقام معظم رهبری و جمعی صاحبنظران از جمله دکتر حسن عباسی و دکتر شاه حسینی درباره تهاجم فرهنگی دشمن می­باشد. این مستند تهاجم فرهنگی دشمن در ضمینه ها مختلف از جمله فرهنگ، نظریه پردازی، فرقه سازی، شیطان پرستی، سیاه نمایی فرهنگ و هویت  اسلامی، شبکه های ماهواره ای و تخریب بنیان خانواده، ادبیات مکتوب، سینما، بازی های رایانه ای، اسباب بازی و … مورد بررسی قرار می­گیرد.

مستند تهاجم شیطانی با سخنان مقام معظم رهبری در مورد تهاجم فرهنگی و باور غلط برخی اشخاص از نگرانی ایشان نسبت به تهاجم فرهگی نقطه آغازین را رقم می زند. ایشان در جلسات متوالی اعلام می کردند که هدف بنده از تهاجم فرهنگی، ورود به اذهان عمومی و باور این  موضوع در تفکرات مردم که شما نمی توانید! و فقط باید دنباله رو غرب باشید! سپس مستند به جلسات کنفرانس ضد ایرانی FDD می پردازد. که چطور دشمنان ایران از تفکرات و هوش و ذکاوت و همچنین مذهبی بودن ایرانی ها گزارش تهیه نموده اند و به طور قطع اعلام می کنند که به طور مداوم ایران را رصد می کنند. خلاصه ای از جلسه با این عنوان شروع می شود: “شما می توانید روند  را ببینید، ۲۰ سال قبل ایرانی ها هیچ توانمندی نداشتند. آنها از لیبی موشک خریدند تا به سمت عراق شلیک کنند، اما امروز ماهواره های خودشان  را به فضا پرتاب می کنند

مستند تهاجم شیطانی حاوی بخش هایی از سخنان و مصاحبه جوزف نای، نظریه پرداز قدرت نرم (Soft Power) در مورد استفاده از قدرت نرم در براندازی جمهوری اسلامی، اعترافات سر شبکه و مدیران دستگیر شده ترویج فساد اخلاقی در فضای مجازی، کلیف می، رئیس بنیاد دفاع از دموکراسی، در مورد فرقه سازی و اختلافات مذهبی میان سیعه و سنی، اوزی لوبرانی، آخرین سفیر رژیم صهیونیستی در ایران، گزارش بی بی سی فارسی از فیلم ایرانیوم و همچنین صحبتهای دکتر حسن عباسی، دکتر فواد ایزدی، دکتر مجید شاه حسینی، شهریار بحرانی، در برنامه راز می باشد.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی اعم از آمریکا، اسرائیل و بعضی از کشورهای اروپایی و گروه های ضد انقلاب داخلی و خارجی خط مشی نرمی را برای فروپاشی نظام برخاسته از آرای ملت در پیش گرفتنند. مستندی که بیش از هرچیز باید مورد توجه خانواده ها و قشر های نوجوان و جوان قرار بگیرد تا سیاست های ظلم ستیزانه ۲۰ ساله فرهنگی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی را بیشتر درک نمایند.

فیلم مستند تهاجم شیطانی / تهاجم فرهنگی و استعمار فرانو

فیلم مستند تهاجم شیطانی / تهاجم فرهنگی و استعمار فرانو

 

 

 

 

 

مدت زمان: ۴۰ دقیقه

کیفیت: عالی

کاری از: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا

تنظیم: وعده دیدار

پیشنهاد مبین مدیا: این فیلم را حتما مشاهده کنید!

 

فیلم مستند تهاجم شیطانی / تهاجم فرهنگی و استعمار فرانوفیلم مستند تهاجم شیطانی / تهاجم فرهنگی و استعمار فرانو

 

 

 

 

 

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

5681 بازدید ۱ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. علیرضا گفت:

    ممنونم احسنت یه شما

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت