دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

مستند برای جاسوسی به تشکیلات عظیم و امنیتی سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل می‌پردازد که زیر پوشش یک بنیاد به ظاهر بشردوستانه بین‌المللی فعالیت می‌کند. این مستند، از راز طراحی پیچیده اطلاعاتی – امنیتی موساد برای جذب جاسوس و اقدامات تروریستی پرده بر می‌دارد.

مستند “برای جاسوسی” که از سوی گروه مستند شبکه اول سیما با همکاری ضدجاسوسی وزارت اطلاعات در دو بخش حدود سی دقیقه‌ای ساخته شده، که برای اولین بار در مبین مدیا می­توانید بخش اول این مستند را، با کیفیت بالا، دانلود کنید.

مستند برای جاسوسی / افشای نحوه آموزش‌های تروریستی و جاسوسی اسرائیل در ایران / لینک مستقیم دانلود

مستند برای جاسوسی / افشای نحوه آموزش‌های تروریستی و جاسوسی اسرائیل در ایران / لینک مستقیم دانلود

مدت زمان: ۳۰ دقیقه

کاری از: شبکه یک سیما

کیفیت: TVRip (عالی)

به دنیا آمده برای آزادی“، نام این بنیاد به ظاهر بشردوستانه بین‌المللی است که با طراحی موساد و عوامل این تشکیلات ضدبشری و ضدانسانی به اجرا درآمده و هدفش، فریب جوانان جهان اسلام، به ویژه ایران و کشاندن آنان به ورطه جاسوسی است.

این بنیاد که به ظاهر برای یافتن اطلاعات درباره وضعیت سربازان ناپدیدشده رژیم اسرائیل، به ویژه “رون آراد” ایجاد شده، در واقع به کار جذب جاسوس و جاسوس‌پروری و تربیت تروریست مشغول است. از جمله مهم‌ترین کارهای آن، می‌توان به جذب و آموزش عامل اصلی ترور دانشمند شهید کشورمان، مسعود علی‌محمدی اشاره کرد.

موساد برای به طمع انداختن و فریب طعمه‌های خود و جذب آنان، مبلغ ده میلیون دلار جایزه تعیین کرده که در ظاهر برای ارائه اطلاعات درباره “رون آراد” پرداخته خواهد شد، ولی در واقع نه جایزه‌ای در کار است و نه رون آرادی، بلکه هدف اصلی که‌‌ همان مجبور به همکاری کردن فریب‌خوردگان با موساد است، محقق می‌شود. “رون آراد” کمک خلبان ناپدید شده اسرائیلی است که بیش از بیست سال پیش، در حالی که به بمباران مناطق جنوبی لبنان مشغول بود، هواپیمایش سقوط کرد.

در این زمینه، یک منبع آگاه گفت: «مجید جمالی‌فش که یکی از عوامل اصلی ترور شهید علی‌محمدی است، از راه دام‌هایی همچون بنیاد “به دنیا آمده برای آزادی” فریب موساد را خورده و گرفتار شده که سرانجام نیز به عنوان مزدور صهیونیسم، نقشه آن‌ها را به اجرا درآورده است.»

گفتنی است، این فیلم علاوه بر افشای طراحی این تشکیلات جاسوسی با پخش اعترافاتی، پشت پرده طراحی پیچیده و دقیق آن را نیز آشکار می‌کند. در این فیلم همچنین تصاویری از اعترافات چند نفر از عوامل فریب‌خورده و مرتبط با این بنیاد صهیونیستی وابسته به موساد و نیز مصاحبه‌هایی با چند کار‌شناس مطرح از جمله مصطفی دیرانی، یکی از مسئولان سابق جنبش امل در لبنان پخش شد.

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری

.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۶۸۰*۷۲۰)

تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

3489 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت