دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند سالهای هسته ای / قسمت اول / مستند از هیروشیما تا لوزان / لینک مستقیم دانلود

امروز مسئله‌ی عمده‌ی سیاست خارجی کشوری مثل امریکا شده است مسئله‌ی هسته‌ای ایران؛ چرا؟ برای خاطر اینکه این، نشانه‌ی پیشرفت ملتی است که آنها نمیخواهند پیشرفت کند؛ نمیخواهند قدرت پیدا کند؛ نمیخواهند قدرت علمی پیدا کند؛ نمیخواهند قدرت روحی و اعتماد به نفس پیدا کند، تا بتوانند تسلط را برگردانند. به این جهت، مخالفت میکنند.

بیانات امام خامنه ای در دیدار دانش آموزان و دانشجویان، ۱۳۸۶

فیلم مستند از هیروشیما تا لوزان، تلاش می کند نگاهی دقیق به موفقیت های به دست آمده در گفت و گوهای هسته ای ایران با گروه ۱+۵ ، به ویژه در نشست لوزان سوئیس بیندازد و از سویی به جنایات آمریکا و تعهد شکنی های بین المللی ایالات متحده در طول تاریخ بپردازد.

فیلم مستند از هیروشیما تا لوزان، اولین قسمت از مجموعه مستندهای پنج‌گانه هسته‌ای برنامه ثریا با نام «سال‌های هسته‌ای» است و سایر قسمت‌های این مجموعه مستند نیز در آینده نزدیک پخش خواهد شد. پیش از این قرار بود این مستند در روز فناوری هسته ای پخش شود که بنابر مصالحی پخش آن به تعویق افتاد. برخی از اساتید مطرح دانشگاه در ایران نیز در این مستند به واکاوی سیاستهای غرب در مذاکرات هسته ای پرداخته اند. از هیروشیما تا لوزان، ضمن به تصویر کشیدن جنایات هسته ای آمریکا در سالهای گذشته به مذاکرات اخیر در لوزان و بدعهدی های آمریکا نیز اشاره خواهد کرد.

فیلم مستند از هیروشیما تا لوزان، روایت متفاوتی است از تلاش های آمریکا و غرب برای ایجاد انحصار در فناوری هسته ای و ایجاد مانع در مسیر پیشرفت ایران. نیمی از این مستند خارج از ایران تصویربرداری شده است و به گفتگو با اساتید دانشگاه و دانشجویان کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی در خصوص برنامه هسته ای ایران و فشارهای غرب و همچنین استفاده های دو گانه از فناوری هسته ای در جهان می پردازد. همچنین در این مستند با شخصیتهایی مانند دکتر اکبر اعتماد اولین رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پیش از انقلاب در رابطه با این روزهای صنعت هسته ای کشور گفت و گو صورت گرفته است.

فیلم مستند سالهای هسته ای / قسمت اول / مستند از هیروشیما تا لوزان

فیلم مستند سالهای هسته ای / قسمت اول / مستند از هیروشیما تا لوزان

مدت زمان : ۵۰ دقیقه
کیفیت : TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
حجم کل : ۲۷۰ مگابایت
کاری از : برنامه ثریا
پخش از : شبکه یک سیما

پیشنهاد ویژه مبین مدیا: این مستند زیبا را از دست ندهید!

فیلم مستند سالهای هسته ای / قسمت اول / مستند از هیروشیما تا لوزان

فیلم مستند سالهای هسته ای / قسمت اول / مستند از هیروشیما تا لوزان

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۲۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نامحدود
منبع: MobinMedia.ir
2849 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت